• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

BlueTopaz

Oj vilka fina frisyer det fanns på den där sidan. Ska försöka välja ut en därifrån.. eller kanske en kombination av två

Hmmmm... fundering.. Slöja och tiara.. kan man då ha hårnålar med strass också? Eller blir det för mycket?

• BlueTopaz

Yllo, jag har nu budat, det är klart! =)

Jag sa ha slöja med satinkant runt (den ska dock sitta ovanför knuten så att jag kan ta bort den efter kyrkan)
    Knuten ska sitta i nacken med tiaran instucken i den och sedan ska jag ha strass- stensnålar lite här och där i knuten!

• BlueTopaz

Vilken blonda tjej Yllo??

• Izunia

Tiger jag kommer inte in..

jag tycker ocksa en ros...det var fint!

Själv ska jag ha en lang slöja som har samma kristaller runt om som pa klänningen, Väntar taligt pa den med...

• Yllo

BlueTopaz
    Åhhh... jag ser så fram emot tiarorna.. hoppas att jag vinner dom också

• Izunia

nää...star att man ska skriva in nat meddelande för att ga vidare

• Izunia

kan du klistra in hela länken igen?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S