• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Min klänning är light gold. Den är inte alls mörk som champange eller guld. Ganska ljus faktisk.
    Diamond White är ljusare än ivory.

Jag rekommenderar definitivt light gold.

klänningen pa denna sida är L G med guld accent.
    www.bridesave.com/search/index.cfm&product_id=18034

• Izunia

beroende pa om du köper en modell fran hösten 05 eller tidigare bör du ha en stl 6-8 tror jag.

• Izunia

Ammo tack för komplimangen!

• Ammo

Victory,Klänningen är underbar!
    Tänk på att Maggie Sottero klänningar skiljer sig ibland från andra klänningar när det gäller storlek.
    Jag kommer välja diamond white, ville inte ha vit utan ivory och jag tycker denna är mest lik ivory.

Izunia, är det skillnad på storlekar beroende på årsmodell? Tror att min är en -05

• Izunia

beror pa om det är hösten 05 eller varen 05...

• Tiger72

jag funderar att köpa jeraldine i Diamond White/light gold.

såg att det var en tjej här inne på BT som skulle sälja sin. så jag mila henne om bilder. Super fin klänning.

men vill ändå se den i verkligheten innan jag beställer.

• Ammo

Tiger72,
    är Drahoshcreations från USA?
    Hittar inget pris på min Kayla, måste man maila dem eller?

Det står free shipping och no tax, är de billiga eller?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S