• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

haha...nu far du bestämma dig! Annars kommer du att sta naken pa bröllopsdan!!!

Förresten...fick redan pa att vi fick kyrkan idag!

• Victory

Nä, jag får nog vänta tills imorgon, Har druckit lite vin... det kan ju bli fel...

• Izunia

ja light gold är suuuper fint!!

• BlueTopaz

Hej tjejjer, har nu läst på, måånga sidor blev det idag!!

Sorry för länken jag la in tidigare.. förvirrade jag trodde jag svarade på ett inlägg på familjeliv! Eh.. =(

Victory: jag tror helt klart att Dion skulle sitta snyggt på dig! Den gnistrar oxå riktigt mkt =)

Yllo: en tiara vunnen, dock till ett ngt högre pris. Men det var jag som klantade mig vid budgivininge så det står jag för! (ebay tar inte kommatecken utan bara punkter och när jag skrev in 9,99 skrev jag just med kommatecken.. det blev högsta bud 999 istället då.. Men du fick den för 11.50 istället.)

• Victory

JAAA, det är ju DET jag är rädd för, att inte ha någon klänning alls på en stora dagen!! Nu måste jag ta tag i det här!

• BlueTopaz

Grattis till kyrkan Izunia!

• Izunia

Jag kanske är förvirrad..men BlueTopaz var det du som la in länken jag inte kunde öppna...?

Och förvirra nu inte Victory med fler klänningat!!!

• BlueTopaz

Victory, vad gillar du/ gillar inte med klänningarna du väljer ifrån?? Kanske hjälper att göra en för och emot lista?

• BlueTopaz

Kan det nog varit? Till en sida med skötväskor.. hrrmm..

• Victory

Izunia: Kul att kyrkan är klar! Var blir det? Vi gifter oss i Piteå stadskyrka, den är jättefin, tycker jag, och ligger mitt i stan. (ska kanske lägga ut en bild, nu när jag har lärt mig hur man gör...?)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S