• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

Vi har pratat lite löst om Thailand. men vi får se lite längre fram hur det blir.

• Ammo

Victory,
    det var på Pricessa som jag testade min Kayla klänning. De är som sagt trevliga där,men de tar överpriser, så du vet.
    De flesta klänningarna kan man tjäna 2-5000 kr på att beställa via nätet.
    Hittar du din klänning via nätet, så maila dem och fråga hur lång lev tid de har.

• Ammo

Tiger72, säg bara till om du vill ha tips om Thiland.Var där för 2 år sen och reste runt på 8 olika ställen. Helt underbart land!!!
    Hade absolut kunnat åka dit på bröllopsresa men jag vill ändå testa något nytt. Därav tror vi att vi kommer älska Malaysia också.

• BlueTopaz

Ammo, har du varit på Koh Samui??

• Ammo

Måste ut i det fina vädret nu, satt ju inne halva dagen igår. Man fastnar så lätt här på BT :)
    Ha en skön dag tjejer!

• Ammo

BlueTopaz, ja jag har varit där.
    Vi hyrde mopeder och åkte runt hela ön, såg vattenfall mm mm.
    Ön är en av de öar som är absolut mest turister på. De har ju en egen flygplats.
    Men det kan vara ett bra alternativ om ni har barn. Finns mycket att se och göra, shopping mm.

Våra kompisar har varit där flera gånger och gillar ön så mycket att de åkte dit i sommras på sin bröllopsresa.

• Ammo

Har ni möjlighet så åk en båtutflygt till Kho Tao = paradis!

• Ammo

Vi hörs senare, min sambo står med jackan på sig nu...

• Izunia

oj oj vad ni har skrivit...är lite bakis idag...

Bridesave ligger i USA och har ganska dyr frakt till Sverige. Kan man ska man skicka "genom" en vän.

2 ringar är inga problem att sitta i! Jag har tom beställt 3! Man kan ta av en om man vill.

Ska kolla in dina matt nu..

Tiger bor du i Skane? Ah da hade du blivit glad om jag öppnat! haha

• Izunia

Victory

Du ska ha en stl 4!!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S