• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Victory

Jag skulle vilja beställa jeraldine från Bridesave, men vi gifter oss den 3 juni och jag är osäker på om den hinner komma. Det står at den kan levereras som tidigast 27 maj och det vet man ju inte om de kan hålla.

• caja

Nja.. det låter lite tajt, kan vara farligt att chansa.. Men, ring och prata med dem istället. kanske det kan vara värt.

• Tiger72

Victory

varför inte be de sy en kopia av Jeraldine också. så har du båda i tid.

du kan ju alltid sälja den du inte vill ha.

• Victory

Tiger:

Ja, jag har funderat på det oxå. Men jag känner mig osäker på om de kan sy upp den aå att den blir lik och att jag får den i tid.

• Tiger72

kolla du med prinssesa i södertälje om de kunde fixa den fortare till dig?

• Yllo

Jag tycker också att du kan be dom sy upp en Jeraldine kopia, precis som tiger säger kan du ju sälja den senare

• Victory

Jag har mejlat princessa och frågat hur lång tid det skulle ta att beställa klänningen genom dem, men hon har inte svarat ännu.

Den osäkerhet jag känner med att beställa en till klänning från Cinderella är att jag ju inte vet hur bra deras klänningar blir. Det känns som en chansning. om jag köper en äkta från Bridesave så kan man ju vara mer säker på att den är bra.

• Tiger72

hinner du få den i tid då?

• Yllo

Victory

Prova ring till Bridsave och prata med dom.. kanske dom kan få fram klänningen lite fortare. Det ska finnas en affär i Göteborg (vet dock inte vilken) som också säljer Maggie Sottero.. kanske dom har en Jeraldine inne som dom kan skicka?

• Tiger72

där är två ställen i Göteborg. där kostar jeraldine 11500:-

Tony's festkläder i Göteborg
    och
    Remans i Göteborg

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S