• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

maria73

Bor i Helsingborg och du själv då?

• Yllo

Tiger - Va kul! Då måste du berätta när du kommer hem och säga vad/hur klänningen var. Jag vart förvånad över att det var House of Brides du skulle till. Jag trodde att dom bara fanns i USA

Izunia - Vem är inte sugen på en annan klänning.. Jag kan fortfarande inte få min Bonny ur huvudet. Har ringt till England och frågat vad den kostar där. Hittade den väldigt billigt på House of Brides (usa) på nätet... bara 4100 kr. Usch, jag har sådan beslutsångets...

• maria73

ängelholm :)!
    förstod nästan att vi var grannar, kollar i samma butiker....

• Izunia

men jag har bankat in i huvet nu..ska inte kolla pa andra klänningar pa det viset! haha

Det räcker att jag tittar pa min emellanat sa är jag super nöjd!

Tiger, maste man boka tid innan man aker dit??

Jag ska snart iväg pa visning av en lokal....!!

• Tiger72

Izunia

japp man måste ringa och boka. Det måste man nog i de flesta brudbutiker.

kan jag boka in mig redan nu?

• Izunia

haha!! Jag är jättenervös! Tänk om lokalen är skitbra!??
    Det hade varit fantastiskt. Har redan gatt igenom ungefär vad som ska köpas in...

• Tiger72

Izunia

önskar dig lycka till!!

• Yllo

Izunia - Lycka till! Håller tummarna för dig. Föresten, vilken typ av affär har du tänkt starta?? Måste ha missat det någonstans i tråden

• Izunia

yllo...kan inte säga exakt vad det är men...!!

• Victory

Izunia:

Hoppas att lokalen är bra!

Jag fick precis meddelande från Princessa att de inte hinner få hem Jeraldine innan den 3 juni . Men jag känner mig ganska nöjd med klänningen som jag beställde från ebay (Dion-kopian), om den nu bara är lika fin som på bilden OCH kommer i tid!!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S