• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Ska försöka gå och lägga mig snart, så man är pigg i morgon när det är alla hjärtans-dag!!!!!

Vad ska ni göra för mysigt?

Härlig tanke när man tänker på alla par som säkert kommer att förlova sig i morgon!Alla glädje tårar när de friar...

God natt alla mina hjärtans vänner ;)

• BlueTopaz

Ammo, vi ska använda Patrik Adolfsson (patrikadolfsson.com/) Han är kompis med min bästa killkompis och fotar ofta bröllop, har sett några av hans verk och han är både duktig och trevlig!

• Ammo

BlueTopaz,
    han verkar ju både bra och vara hyfsat billig.
    Jag är ju endast ute efter någon som kan fota i kyrkan och sen porträttbilderna.
    Jag vill själv redigera (om det behövs) samt printa alla kort själv (jobbar på Hp med just image and printing).

Så jag vill bara ha högupplösta bilder på en cd sen gör jag resten själv.

Du har inte möjlighet att fråga honom vad han skulle ta för det?
    Alltså fota digitalt i 2-max 3 tim och sen bara ge mig cd´n.
    Vore jätte snällt!!!!!

Jag väntar svar från en fotograf som var billig, men vet ej hr korten blir.

• Ammo

Måste slita mig härifrån nu :(
    Hörs i morgon igen!

• BlueTopaz

Ammo: Det är ganska exakt det han ska göra för oss så jag vet att han tar 3700kr för det (jag betalar iof 3 eftersom jag får kompisrabatt) Han sa att han skulle fota oss före vigseln i hagaparken, tar ca en timme sedan får vi standardpaketet med bilder samt en cd med bilder.
    Nä, nu såg jag att du ville ha i kyrkan oxå... då vet jag inte? Men jag kan maila o fråga!

• Åsa.Hjärta.Antti

Hej!

Skulle bara vilja slänga in en snabb fråga.
    Hur ser eran upphängningsanordning ut för släpet? Inte hällan på mitten av släpet, utan uppe vid ryggslutet...
    Jag har nämligen en MS Sarchi, men det fattas nånting att hänga upp släpet på. Hällan på mitten av släpet finns, men inget vid ryggslutet.
    Tänkte att man kanske kan fixa nånting själv att haka upp den i.

Hoppas ni förstår hur jag menar, annars är det bara att fråga.

• Izunia

Jag har inte fixat nan upphängning än...

Själv kommer man att vara ensam pa alla hjärtans dag..... Mannen är ju bortrest 1 manad till!!
    Vi förlovade oss faktiskt den 15!

• Izunia

jag har förresten ingen hälla i mitten heller...bara under. Hade tänkt atten sömmerska skulle sy en ögla i mitten av släpet och sedan fästa en liten knapp under korsettslutet.

• BlueTopaz

Izunia, det blir du och jag då.. Min m2b är i Amsterdam nu.. ;(

• Åsa.Hjärta.Antti

Tack för svaren!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S