• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

jag har fler daliga nyheter...jag fick inte jobbet jag sökte och är ganska överraskad faktiskt....

• MonikaS

Vad trist Vet inte riktigt vad jag ska säga, lika tråkigt för dig oavsett, men om du nu funderar på att starta eget kanske det är meningen på nåt sätt? Men inte kul så klart *tröstkram*

• Izunia

MonikaS jag känner samma sak. Det var nog meningen!
    Saken är att jag vet att jag är mer kompetet och har mer erfarenhet än en bekant som fick jobbet...

• Ammo

Ååååhh, nu kom min älskade hem med blommor till mig :):) :)
    Jag hade så klart köpt till honom med;)

Vad tråkigt att du inte fick jobbet Izunia :(
    Som jag brukar säga när det skitit sig med något hus vi budat på: "Det var inte meningen då, det kommer fler chanser".
    Hur hårt det än känns så stämmer det ändå.

Jag har nog ett kanon jobb, styr mina tider och scheman själv. Just nu har jag jättelugnt (kanske märks eftersom jag är här..)så när jag gick i en galleria idag såg jag en butik som hade rea på långklänningar.
    Så jag la undan 2 klänningar som kommer passa mina tärnor perfekt. Ljusrosa med sjalar, precis samma färg som jag ska ha i temat.
    Nedsatta från 1400 kr till 500 kr!!
    Så i morgon ska de få testa dem så att de passar.
    Vore underbart att ha dem avklarade redan nu.!

• Izunia

Vad skönt att du hittat klänningarna till bra pris!! Alltid glädjande.
    Just nu styr jag ocksa mitt schema själv och det är ju ganska skönt. Därför kan jag titta in här ganska ofta!!

• Ammo

BlueTopaz,
    fick svar från Patrik nu men dessvärre så blev priset för högt. Han skulle ha 5100+ milersättning 38 kr/mil.

Det är ju normalpris för en fotograf men hade hoppats på att kanske max 4000, med tanke på att jag gör allt själv samt att du skulle betala 3000 kr.

Har hittat 2 st som är billigare så jag får nog prelboka dem tillsvidare...

• Ammo

BTopaz, jag nämnde förstås inte att jag visste ditt pris. Utan jag skrev bara att du rekommenderade honom och frågade vad han tog för jobbet.

• Izunia

det var ett jobb där jag jobbat extra tidigare. Som handläggare. Det finns nämligen inte sa manga jobb inom min utbildning här i sverige...

• BlueTopaz

Vad trist Izunia!! Men starta eget idén kommer ju närmre!

Ammo: Ah, var hittade du klänningarna!? Ska ju oxå köpa, fast i vinrött. =)

Ah, vad skumt att det vart så dyrt..?? Me som sagt jag har ju oxå fått ett kompispris. Men det kanske är så att han tänkt sig att jag får betala för cd- skivan oxå? Hmmm...måste kolla upp det. Men han fick bestämma fotoplatsen så milersättningen slapp vi.
    Vilka andra funderade du på?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S