• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

nää. du hade ju en yahoo- mail såg jag nu, så då borde du ha fått det.

• BlueTopaz

Hörrni, vi är uppe i hela 812 mess nu.. wow!

• Izunia

jag fick ditt mail precis sa jag har mailat tillbaka!!!

• BlueTopaz

Ska kolla sen1 Jag o bubbis ska gå till ica o trösta oss med gott att äta!

• Izunia

ska ocksa springa till affären och köpa godis..

• Victory

Vi har varit och provat klänningar _igen_!! Känner att jag måste ha en reservplan istället för shanghai-kopian. Och när jag då provade Aspera-klänningen igen känns den ändå väldigt fin. Så - bli inte arg på mig nu - jag beställde den också! Egentligen skulle jag vara tvungen att köpa den för den är inte till uthyrning, men hon lovade mig att jag skulle få ångra mig om jag inte känner för den när den kommer. Dock fick jag lov att betala 2200 kr i handpenning (den kostar 7500)! Men just nu gör jag (nästan) vad som helst för att få en klänning! Och jag kan ju använda handpenningen till vilken klänning som helst om jag, mot förmodan, hittar någon annan.

MEN... klänningen kommer inte förrän tidigast om tre månader, dvs ett par veckor innan bröllopet. Så då blir det bråttom att bestämma mig. Nu vet jag inte om jag hoppas att kopian ska vara snygg eller ful...?

Hur om helst: nu platsar jag väl inte längre i den här tråden när det inte blev någon MS, tyvärr. Dock har jag mejlar princessa igen och frågat vilka modeller hon har hemma i stl. 34, så än är hoppet inte ute

Izunia:
    jag mejlar dig gärna, jag älskar också undersökningar!!!

• Tiger72

oj med inlägg här har blivit.

inte vad jag torde när jag stara denna tråd.

Kul !!

• BlueTopaz

Victory, klart du platsar här ändå, jag har ju inte heller en MS utan en Ellis.. men vi gillar ju MS det är huvudsaken! =)

Izunia, har mailat dig ang del 1 nu, tar itu med BJ lite senare!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S