• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Victory

Ikväll är det brudvisning här i min stad! Olika företag som samlas och visar upp sig, dessutom lite klädvisning. Jag ska dra med mig sambon dit! Då kan jag kanske få lite tips på bukett och smycken!

• Ammo

Hej Tjejer!
    Vad ni har skrivit bara sen i går kväll:)

Måste bara säga att jag varmt rekommenderar restaurangen på Stallmästargården om ni kommer eller bor i Sthlm, det vad bland det godaste jag ätit i hela mitt liv!!!Har aldrig ätit där innan, tillhör de bättre ställena..men värt varenda krona!!!!

Izunia, vad är det för undersökning du håller på med?

Victory, du är rolig du, snart är du som BlueTopaz som köpte 4 klänningar ;)
    Ska i och för sig inte säga för mycket, höll själv på att köpa 2 st då jag inte heller kunde bestämma mig.

• BlueTopaz

Haha, jag kommer att vara det stående klänningsskämtet länge antar jag! ;)

Yllo: Jag har nu betalat tiarorna så de är på g! Summan blev 550:- och 30:- av dem var ju mitt eget fel för att jag skrev in ett för högt högsta pris. Men det är lugnt, du behöver inte överföra ngr mer pengar!
    Kul att de är på g nu va!?? =)

• Tiger72

BlueTopaz

skäms, men jag är faktiskt i sammma sits som dig.
    har en Atelier Diagonal som jag ska bli av med. Min blivande tyckte att jag skulle köpa den som jag tyckte så mycket om den. fick tyvärr bara provat den ca 1 min och inte villa han se mig iden. Den är köpt begagnad. så nu ångrar jag mig då ingen har sett mig iden och kan säga att jag passar iden. Tycker nu att det är helt fel modell för mig då jag inte kan ha en klänning som är öppen i ryggen. måste ha en klänning så jag kan ha bh eller korsett under. Kan jag inte idenna klänning tyvärr.

Men blir den inte såld så får ja ha den. Det är inte hela världen för det är en super fin klänning. bara att jag får försöka att hitta en lösning för att kunna ha den.

Det är min mått som inte stämmer för att kunna ha en torselett. har 65-70 E. har kollat på flera ställen men går inte att hitta i den storleken och som går ner i ryggen.

• Ammo

Ha ha, BlueTopaz, vi är nog lika galna i klänningar allihop på denna tråd, över 800 inlägg säger det mesta och vi har så gott som bara diskuterat klänningar, helt otroligt :)

Tiger72, aha, nu kommer det fram....du har redan en klänning....;)
    Har du ingen bild?

• Tiger72

gå in under danmarks brudekjolehus

Atelier Diagonal 2005

räknar man uppifrån så tre rader ner och längst ut till höger.

AD 414 korsband i ryggen.

• Ammo

Wow, den är ju jätte vacker!!!
    Men förstår problemet med bh eller liknande.
    Mycket av klänningen är ju den vackra urringningen i ryggen, men det blir svårt att ha något under.

Nu tog vi en medalj till i OS!!!!
    Anja Pärsson tog brons i störtlopp!!
    HEJA! HEJA!

• maria73

Tiger!

Det finns en tjej på BTs köp å sälj som vill köpa din Diagonal (satte in annons igår tror jag).
    Har du sett det?

• Tiger72

jo men hon ville ha en i storlek 40. det är en 36/38.

klänningen är förstor för mig också så den måste sys om för att den ska passa mig.

när jag prova klänningen passa den bra men det var också par någon månad efter sonen föddes.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S