• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Ammo - Mitt problem är att jag inte vet vem jag ska "tvinga" att ta korten! och sedan vet jag inte hur jag laddar in dem i datan, det gör alltid han. Vill ju inte att han ska ladda in bilderna och se hur jag ser ut i min klänning Min första tanke var att ha min styvdotter att hjälpa mig förra helgen, men självklart så lyckades jag inte få iväg lillgrabben med min gubbe så att hon och jag skulle ha huset för oss själva Hon vet hur man laddar in fotona på datorn och jag förmodar att hon vet hur man lägger in dom i en specifik mapp, något jag inte har en susning om *skäms* Sedan kan jag säkert, precis som du få hjälp av någon här på BT att lägga upp en hemsida, för maila det kan jag

• Yllo

Har suttit och klurat på Bridsaves hemsida nu, är ju så sugen på den där klänningen åt min styvdotter, Bari Jay nr 411, sky- eller cloud-färgad. Inte är den dyr heller Såg att en tjej här på BT sålde en sådan klänning i rätt färg, men hon hade betalat 3600 för sin! Vet inte om hon har den kvar heller.. annonsen var från -04! Hittade den via google.se när jag sökte efter affärer med den modellen här i Sverige.

• Ammo

Önskar att jag hade kunnat kosta på mina tärnor flera tusen i kläder ch hår, de betyder allt för mig.
    Men jag är ju inte gjord av pengar och att hitta dessa klänningar gjorde inte min budget sämre direkt.

Yllo, be bara din kille visa hur kameran funkar och hur man lägger in bilderna i datorn. Ni kan ju fota vad som helst bara för att visa hur det funkar. Resten får du hjälp med. Det är inte svårt bara han visar vilken knapp du ska använda och sen hur han tankar över bilderna.

• BlueTopaz

Yllo: Om du har en miljon extra någonstans kan du ju sätta öve den till mig! ;) hihi Näedå, inga mer pegar behövs!

Däremot vill jag GÄRNA hitta en köpare tillmin klänning.. Flera st har hört av sig men när det är dax för provning backar de ur!?

Man får nog nästan kontakta Bari Jay o fråga om det finns återförsäljare i sverige?
    Jag tror att du även kan använda dig av paypal hos bridesave, de flesta brukar tycka att det är ok. Haha, kanske lite mer hjälp som behövs då?? ;)

Jag tycker du ska köpa Bonnyn oxå, annars kommer du ALLTID undra om du gjorde rätt val elelr inte eftersom du tänker på den hela tiden. Men jag är ju kanske inte rätt person att döma i sådana frågor ;)

Izunia: vem fick du blommor av???

Hmmm.. har märkt på sistone att skrämmande många här på BT vet vem jag är! Får rätt ofta kommentarer som "hej Topaz!" och jag har oftast ingen aning om vem de är.. Väldigt många vet oxå om klänningsaffärerna trots att de inte finns med i den tråden som jag startade om klänningsval...
    Dessutom har ngr frågat typ "du som kan det här kan inte du snälla hjälpa mig med xxx?" Jag tycker det är skitkul att hjälpa visserligen men att folk har sådan koll!??

• Izunia

Paus i LOST....

Det var min älskling som skickat blommor pa var 1 ars förlovningsdag!

Bari Jay 411 är de klänningar jag beställt till mina tärnor. Beställde i färger celadon som inte längre finns och är ersatt av Sage. Knappt nagon skillnad.

Ammo, vilken klänning blev det till slut?

• BlueTopaz

Vi laddar ner Lost från USA vi, var är sverige i avsnitten nu? vad hände/r idag??

Har ni grönt som temafärg Izunia?
    Har du redanbeställt från bridesave?? Kan vi inte samfrakta hörrni??

• Yllo

Topaz - Du är för härlig!! Hade jag haft en extra miljon legandes så hade du helt klart fått åtminstone hälften av den

Jag ska köpa Bonny också! Jag har bestämt mig! Sedan ska jag, när den kommer, "tvinga" min rara styvdotter fota mig med båda klänningarna och lägga in korten i datorn. Hon kan det jag inte kan och så ska ni alla få hjäla mig med valet

Det kan mycket väl hända att jag tar dig på orden med hjälp med beställning från Bridsaves Vill gärna ha den där klänningen åt henne och den var ju inte så farligt dyr heller. Lite över 1000 kr och under 2000 kr för klänning med rush order.

Jag har mailat Beri Jay och frågat på min taskigt stavade engelska om dom har någon återförsäljare i Sverige, vi får väl se om dom lyckades klura ut vad jag skrivit och svarar mig

Skrämmande eller inte.. Vissa har ett namn som fastnar och vissa är mer hjälpsamma än andra. Du och några till är sådana som mer än gärna hjälper till och det gör att man kommer ihåg er och lägger saker och ting som rör just dom som hjälpt en på minnet

Jag önskar att jag kunde hjälpa dig att sälja din Sincerity, men just nu vet jag ingen som ska gifta sig i min bekantskapskrets. Känns som om att alla utom jag är gift av oss.

Ska hålla utkik och se om jag hittar någon som vill ha din klänning. Tråkigt att höra att så många backat ut när det närmar sig provning

• Yllo

Izunia - vet du om 411 är som MS? Menar att man kan beställa en storlek 36 och den passar även en 38?

Topaz - skulle inte vara helt fel att köra samfrakt!

• BlueTopaz

Sambon kom precis från Amesterdam vi ska uppdatera varann, tittar in lite senare!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S