• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

Tjejer vad ska man tänka på när man ska och prova klänning?

Izunia

vad är det för undersökning?

super fin tärnklänning!!

Victory

Man behöver inte ha MS för att vara på denna tråd.

Jag har ju ingen klänning alls och vet ju inte om det blir någon MS. ska ju prova klänningar på måndag. Kanske blir blir någon helt annan.

Det räcker med att man är trevlig och det är alla som är här inne.

• Yllo

Izunia
    Vilken underbar tärnklänning!! Finns den att köpa här i sthlm? Skulle gärna ha en sådan åt min tärna

Vad är det för undersökning?? *nyfiken*
    Tråkigt med jobbet, men det kanske inte var meningen.. det är nog meningen att du ska starta eget

Victory
    Kul att du hittat en backup till din shanghai-kopia. Hoppas att Princessa har någon fin klänning i stl 34 åt dig.

Tiger
    Det jag tänkte på var att jag skulle få något som jag trivdes i.. Jag ville gärna ha en med ett maffigt släp och brodyr nere på kjolen.. Provade några som kändes rätt så ok, men fortsatte ändå tills jag fick den där "wow"-klänningen på mig Fast gör inte som jag gjorde, jag var ensam.. ta någon med dig som du vet säger ärligt vad hon/han tycker om klänningen på dig

• Victory

Jag tänkte också att det ska kännas "Wow, denna ska jag ha!" när jag började prova klänningar. Tyvärr har jag inte känt så med någon jag har provat än. Så istället tänker jag: kommer jag att känna mig vacker och stolt i denna?

• 15juli06

Izunia:

vad kostar de tärnklänningarna? jättefina skulle vilja ha en sådan till min tärna:)

• 15juli06

Aha, dom finns att köpa på bridesave! visste inte det, har precis börjat kolla på tärnklännning. hade från början inte tänkt att ha någon. tack blue topaz!

• BlueTopaz

vassego! Är oxå såld på Bari jay... =)

• BlueTopaz

Izunia: Hittade du trots allt ngn annan än oss att fira med idag!?? ;)

• Izunia

haha hej igen! Jag hade en kompis pa besök sa jag blev inte helt ensam!

Tack tjejer för era mail! Victory jag har mailat dig nu!

Ja det är Bari Jay klänningar. Jag har för mig att det inte finns nagra aterförsäljare i sverige faktiskt. Har dock sett nagra supergamla modeller pa Pink & Purple i Lund..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S