hej tigern,
tittar in i denna tråd då jag misstänkte jag skulle hitta dig här :)
vill bara berätta att jag bestämt mig för atelier diagonalen, av alla klänningar jag provat var det den jag strålade mest i (champagnefärgen på tyget passar mig mkt bättre än ivory/vitt å lystern är underbar...) så ja, nu blir det den :) :) :) :)
för bröllopig mot vad jag tänkt mig från början är den egentligen men å andra sidan är det ju ett bröllop, mitt bröllop, å när ska man vara skimrande å bröllopig om inte då?
jag får förresten tacka dig för att jag hittade den! det var tack vare din ad-tråd jag hittade den å tack vare dig jag direkt visste var den fanns till bäst pris (å när den fannas där i rätt stl dessutom :)! tack tack!
har beställt tid i Vinslöv fred för en sista provning samt betalning (har sagt till mig själv att jag får prova hur mkt som helst fram till dess men sen får det vara nog ;)
Såg förresten att du ska till dnmrk måndag, hoppas det går bra o att du hittar din drömklänning där. Alla modellerna du tittat på e fina men av naturliga skäl gillar jag adn å jeraldine bäst :)
Jag har själv haft funderingar på att åka dit o ja, nu när det närmar sig inköp (MÅSTE köpa denna vecka!)blir jag sugen igen men ja, jag tror att jag, för min å alla vänners å bt kollegors skull, ska behärska mig. Tror faktiskt inte det kan bli bättre än adn för mig ändå.....
(fast de ska ha såååå mkt fint!!! avis på dig som ska dit :)
Vi ska ha ett ungefär lika stort bröllop som er, 44 gäster, eftersom vi håller till i samma trakt blir jag lite nyfiken på var å när ni gifter er?
Sen sorry alla MS brudar att jag slank in här på ett så ohyfsat sätt å lånade er tråd men ja, jag har sett att en å annan Ellisbrud oxå e här å hälsar på (hej hej topaz!) så jag tog mig friheten :)!