• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

Victory

har du tur så kanske där dyker upp fler jeraldine under köp och sälj.

håller tummarna för dig tjejen!

• Izunia

oj vad synd..Men tur att du beställde den andra!!

Ok tjejer...nu ska jag ga och titta....

• Yllo

Victory
    Va tråkigt att dom inte hinner får hem den.. men du har ju Dion-klänningen för säkerhet skull. Håll ögonen på Blocket och köp&sälj här på BT så kanske en Jeraldine dyker upp

Izunia
    Tänk vad smarta råd man kan få ibland. Tog fram min Addison och provade den nu. Den är bara helt underbar och jag älskar den nu när jag ser den på mig.. tyvärr kom min blivande hem från jobbet2 timmar för tidigt!! Så jag fick panik när jag skulle få den av mig och in i påsen igen så att han inte skulle se mig i den

• Ammo

Hjälp snabbt!!!
    Någon där?

Håller på att beställa min klänning och är nu inne på mitt paypalkonto och ska betala. De efterfrågar kontokort, ska jag ange det???

• Izunia

ja det maste du för att kunna betala med paypal..är det pa ebay?

• Izunia

För övrigt...lokal var skit!! Sag ut som en gammal fallfärdig tortyrkammare! Nä bara att leta vidare...

• Ammo

Det är via Treschic jag beställer nu.
    Då anger jag mitt nr, dras det pengar därifrån då? När?
    Är det bättre att ta kreditkortet då kanske så jag vet att det alltid finns pengar?

• Izunia

de drar nog inte direkt..Ibland drar de bara en del av summan och sedan innan de fraktar, resten.

• MonikaS

Använder man kreditkort tror jag att man har mer säkerhet om nåt skulle gå snett, så är det iaf här.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S