• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Yllo: Har kollat med säljaren om han kan avsluta sista auktionen tidigare.. =)

• Yllo

Topaz - Vad sa han? Kunde han avsluta auktionen tidigare? Jag är ju så nyfiken på hur dom kommer att se ut på min skalle

• BlueTopaz

Yllo: japp, nu är alla auktionerna klara och jag ska precis sätta mig att överföra pengar till paypal!
    Pengarna bör vara hos paypla på tisdag eller onsdag, efter det tar det 1-2 (ibland 3)v. beroende på tullen..
    =)

• BlueTopaz

Från säljaren: (tar tydligen längre att skicka, 2-3v.)

Hi,
    First of all, thank you very much for your mail!
    The combined postage for Sweden is 9.80, pls note that normally it will take around 2 to 3 weeks to deliver to Sweden.
    Sure you could pay for your friends via paypal.
    Best regards
    aumum

• Izunia

Hej hej allihopa..Har läst ifatt lite inlägg..

Jag tror att Bridesave svarar pa mail även pa söndagar..och ber du dem kan du garanterat fa klänningen fortare! Det kanske kostar lite men du kan ju försöka fa det billigare!!

• Victory

Nu håller jag på med min beställning av Dion-klänningen på Cinderella´s bridal shop. Men vilken färg ska jag välja? Det står mellan ivory och light champagne. Jag tror jag vill ha light champagne för jag vill inte att den ska vara för vit, men nu är jag rädd att light champagne blir för mörkt eller för "gult"! Hur mörk brukar light champagne vara, tror ni?

Har mejlat Bridesave, men inte fått svar ännu!

• BlueTopaz

victory, du har ju brunt hår och ljus hy ellerhur? Då tror jag helt klart på champagne =)

• Izunia

Jag tror ocksa pa light champange. Det borde vara lite mörkare än light gold, men den är faktiskt ganska ljus!

• Victory

Ja, jag är väldigt ljus i hyn ( = det blekaste ni kan tänka er ) och när jag var på färganalys sa hon att jag ska undvika kritvitt. jag passar bättre i varma toner. Jag har sett bilder på hur just den där klänningen ser ut i Ivory och det är ganska vitt (FÖR vitt)! Men samtidigt ska ju en brudklänning vara ganska vit, annars tycker inte jag att det är någon brudklänning. Alltså inte Oyster eller nåt.

Åh, varför ska allt vara så problematiskt...?

• Izunia

men tänkt dig att light champange är INTE lika mörk som champang eller guld!! Det är det jag tror att du är lite orolig för. Ivory är ju elfenbensvitt. Ganska ljust alltsa!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S