• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Victory

Izunia:

Vi gifter oss 3 juni...

Jag fattade inte att de där siffrorna var leveransdatum. Brukar de komma på utsatt tid eller blir det för tajt, tror ni, även om jag tar rush?

• Victory

Nu har jag i alla fall beställt Dion-kopian från cinderella bridal shop på ebay. Det skulle ta 30-35 dagar, så den borde ju hinna komma. Hoppas, hoppas! Det blir några nerviga veckor framöver!

• Tiger72

varför inte be de sy en kopia av Jeraldine också. så har du båda i tid.

du kan ju alltid sälja den du inte vill ha.

• caja

Victory

Såg att du också fastnat för Dionkopian hon Cinderella.. Själv beställde jag den för några dagar sen. :) Du får gärna berätta sen hur det går med allt. :)

Första klänningen jag fastnade för var även den Jeraldine (men kom fram till att jag inte kunde ha kritvitt) så måste säga, bra smak där tjejen!!

• Victory

caja:

Jag vill så gärna beställa Jeraldine men vill inte heller ha kritvitt. Men den finns att få i light gold, jättesnygg på de bilder jag har sett! Kolla den här annonsen:

www.brollopstorget.se/Annonser/

• Victory

(Annonsen finns under storlek 36, inlagd 25/1).

Vilken färg beställde du på Dion:en? Uppgav du dina mått eller valde du en storlek? Hoppas så att jag gjorde rätt...

• caja

Victory

Vilket datum ligger annonsen på? Kommer till dagens datum, men kan inte hitta den där.. :)

• Victory

Jag skrev att jag vill ha den i Ivory, men funderar nu om light gold skulle bli snyggare? Jag är bara lite rädd att den blir för mörk, jag vet ju inte hur deras uppfattning om light gold är!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S