• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Vem älskar inte TV?

Gillade verkligen hemsan, trots att jag har svårt för att läsa engelska...

• Izunia

jag ska pa 30-ars fest! Ganska sen sadan..kl 23..

• Izunia

Tackar!! Jag har jobbat hart för att fylla pa den!

• Tiger72

Izunia

då kanske jag ska köpa av dig istället om det är. för det är brud du har i tankarna.

jag ska ju inte gifta mig förrän 26 maj 2007.

• Tiger72

jag har nog allt koll på dig

• Victory

Nu har jag suttit uppe halva natten och läst hela tråden + registrerat mig på Paypal = klänningsköp på gång!!!

Izunia:
    Förlåt om jag förvirrat dig med mått och storlekar hit och dit. Jag hade nog fel uppgifter vid omvandling från cm till inch. När jag nu räknar (1 inch = 2,54 cm istället för 2,34 som jag räknade med) så bir mina mått i inch:

B: 32,5
    M: 27,5
    H: 32,5

Och då stämmer det bättre med storlek 4 som du sa, eller vad tycker du?

Nu har jag bestämt mig för att beställa MS Jeraldine i light gold. Är bridesave bäst (=säkrast, snabbast)? Jag får inte fram sidan treschic.

Jag får nog lov att bocka för "rush service". Hur mycket snabbare kommer den då? Att det kostar lite mer kan jag ta, just nu känns det viktigast att jag får tag i en klänning överhuvudtaget!!!

Oj, nu kom m2b hem från jobbet. Det är nog dags att gå och lägga sig...

• Victory

För att förtydliga ytterligare: Jag är 163 cm och väger ca 52 kg.

• Victory

Nästa fråga:

behöver jag köpa en underkjol? Vilken i så fall? Ska jag köpa den också via bridesave?

• Izunia

jag köpte fran bridesave. Köpte underkjól där ocksa. Jag kan rekommendera denna för din klänning...
    www.bridesave.com/search/index.cfm&product_id=6115

Alltid bäst med ringar..inte svettigt och haller kjolen borta fran benen...

Skriv vad du har för matt i cm!!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S