• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Izunia, jag tror att den kom vår -05 för den fanns redan i slutet av sommaren.

• Tiger72

ingen aning jag har inte mailat dem. jag hitta bara denna sida när jag sökte på Maggie Sotter på nätet.

• Victory

Tiger72:
    Då går du i samma tankar som jag!!

Var det hon vars bröllop är inställt? Henne mejlade jag och fick jättefina bilder på klänningen, men just hennes var för stor.

• Ammo

Måste åka iväg nu, ska hämta mitt nya körkort!
    Jag har förnyat mitt gamla som gick ut och det var det STORA körkortet, ha ha.
    Nu kan jag äntligen byta till en liten plånbok :)

See you later....

• Yllo

Izunia

Kolla den klänningen som Tiger skickade länken till. Jeraldine är väldigt vacker, men det är Dion också, den du hittat på ebay.

Jag har redan köpt min klänning, den hänger här hemma i garderoben En MS Addison. När jag började leta efter klänning hade jag kikat på Bonny Bridal och Maggis Addison och Dion. Tyvärr hade affären ingen Dion hemma, men en Addison och de Bonny-klänningar de hade inne var defenitivt inte i min smak Tänkte aldrig tanke då att man faktiskt kunde ha bett dom beställa hem klänningen, utan jag trodde i min oskuld att man bara kunde köpa de klänningar som dom hade i affären.. Nu vet jag bättre efter att jag började här på BT

• Victory

Ammo:

jag har också precis fått mitt nya, lilla körkort! Gud vad less jag var på det där stora! När jag tog körkortet för 10 år sedan var det precis innan de bytte till de små. Så nu är nog de sista stora korten på väg att utrotas!

• Victory

Tiger:
    Det var ju en jättesnygg bild som Gina hade! Jag tror jag ska beställa sen i light gold, den var ju ursnygg!!! Tyvärr tror jag att stl 36 blir för stor för mig.

• Ammo

Åh, detta är inte min dag :(

I morse sket det sig med ett hus vi budade på, fick säga att den andre personen fick det, surt.

Jag har mens och en fruktansvärd huvudvärk.
    Har därför jobbat hemifrån idag och sa till min sambo att eftersom han ändå skulle komma hem tidigt så kunde vi hitta på någon på eftermiddagen.
    Har ringt honom sen 14 men han har inte telefonen på.Men ringde till hans kompis nu och då var han där istället för att komma hem.AAAhhhh

Och nu när jag skiter i honom och tänkte åka iväg själv så hittar jag inte lappen som jag skulle ha för att hämta ut körkortet med.

Jag är SÄLLAN sur men nu är jag jäkligt irriterad.

• Ammo

Och en sak till, jag hade tänkt beställa klänningen idag men kommer inte in på hemsidan :(

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S