• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

vilken storlek ska du ha?

själv måste jag beställa storlek 2

• Tiger72

Ammo

tycker synd om dig!!

själv sitter jag här med två småbarn (dottern 3år, sonen 11 månader) som har maginfluensa. en som kräker ner sig i omgångar och en som bajsar ner sig hela tiden. som tur är går det åt rätt håll med sonen då det är han som ajsar hela tiden. han har haft från andra hållet innan.

längtar till sambon kommer hem från jobb och kan hjälpa till.

• Izunia

Da är man tillbaks igen!!

Skitdag här ocksa...har nog inte fatt det nya jobbet jag sökte..men allt händer av en orsak va??
    Kanske äntligen min chans att starta mitt egna företag.. Ska faktiskt kolla tänkbar lokal pa mandag!!

• Izunia

Ammo, Jeraldine är varen 05.

• Victory

Nu är jag hemma från jobbet och kan sitta här på Bt hur mycket jag vill (fast jag måste ju erkänna att jag har surfat bort ganska många arbetstimmar oxå hihi ). Dessutom jobbar sambon kväll = BT-kväll och ett glas rött!

Tiger72: Jag är osäker på vilken storlke jag ska ta. Izunia tipsade om 4 men sen sa hon 6-8. Ska ta och kolla upp det där lite noggrannare. Jobbigt med sjuka barn, hoppas att karln kommer hem snart!

Ammo: Jobbigt med en sån där dag när allt går snett och man är på allmänt dåligt humör. Man kan ju alltid trösta sig med att nästa dag förhoppningsvis inte blir sämre i alla fall!

Izunia: samma som ovan + spännande med eget företag! Får man fråga inom vilken bransch?

• Izunia

Det där jag sa om stl är om man räknar var för sig. Du bör köpa en klänning 4.

Ja branchen..klänningar...

• Yllo

Tiger - Tråkigt att höra om dina barn. Hoppas att magsjukan går över snart för de båda.

Ammo - Sådana där dagar klarar man sig utan! Tycker synd om dig över att allt gått snett, men nu kan det väl bara bli bättre.

Izunia - Tråkigt att du inte fick jobbet, men det finns nog en orsak till det ska du se. Roligt för dig att starta eget.. var kanske därför du inte fick jobbet

Victory - Samma här alltså.. surfar nog bort en hel del arbetstimmar med min närvaro här på BT Men det är ju så svårt att låta bli!

Själv har jag precis jagat bort ett gäng ungar från datorn.. dom får ta det gamla datorn och jag den nya då jag sitter och fortfarande knåpar med festprogrammen och så fort jag är klar med det.. ja då ska jag kika på frisyrer och bestämma mig hur jag ska ha håret.

• Izunia

Yllo det e bra att du har makten över datorerna!! Min m2b har akt iväg igen (igar) sa nu blir det mycket tid framför datorn för mig..Jag brukar springa mellan mina kunder nu oxa..sa man kan uppdatera sig pa BT lite!

Ni har nog rätt..kanske inte bästa tajmingen att starta eget innan bröllopet, men när är en bra tid? Lika bra att köra hart nu!

• BlueTopaz

ojoj, vad ni har skrivit!!
    Måste sätta mig o läsa..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S