• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Victory - Ta Jeraldine du! I light gold Du behöver helt klart bestämma dig NU och beställa NU så du hinner få den till bröllopet!

Izunia - Det var en hel del pappersarbete innan, men inte så farligt mycket. Men det tog mig ändå ca 1,5 månad att få allt i ordning innan jag kunde öppna affären
    Jag ska nog göra ett nytt försök senare.. men den här gången tror jag att jag ska sikta in mig på smycken istället.. är ju helt smyckesgalen

BlueTopaz - Jag såg att en tiara är vunnen och min Tackar! Vilken tur att det inte var någon galning som bjöd flera 100 då.. £999 tror jag inte att jag skulle ha haft råd med

• Victory

BlueTopas>

Begonia:
    Gillar att det är fina broderier i en mörkare nyans, tycker om färgen och gillar hur den ser ut upptill, men det är lite för lite glitter och jag gillar inte att den ser tvådelad ut när den inte är det.

Jeraldine:
    Gillar glittret, att den går att reglera med snörningen, färgen (light gold), modellen... jag, det är nog inget negativt med den klänningen!

• Izunia

Om jag öppnar eget ska jag bjuda in er allihop! Ni hade älskat det....

• Yllo

Nu har jag hållit på i flera dagar och trixat med festprogrammen och nu är jag äntligen klar! Det enda som fattas är att lägga till eventuella extragäster i "vem är vem" listan (d.v.s om min kära blivande någon gång får ändan ur vagnen och skriver sin halva klar ) sedan ska jag skriva in menyn också.. när vi bestämt festplats och fastslagit menyn till 100%, nu har vi lite olika alternativ beroende på lokal..

• Victory

Izunia:

Mycket elegant hemsida!!!

Jag lägger ut vår (när m2b får den klar...)

• Yllo

Izunia - Såg att du och jag älskar samma tv-program. CSI, Crime night och extrem home makeover

• Izunia

maste ga ut med dörrmattorna nu och sedan göra mig lite i ordning för fest...Men jag hinner säkert titta in här mellan ögonskuggorna!

• BlueTopaz

izunia: vad ska du på för fest??

Riktigt bra hemmsa!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S