• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Jag håller på funderar på att köpa en klänning från Bridsave jag med.. Börjar nog bli lite som BlueTopaz Funderar på att köpa en Bonny-klänning och sedan bestämma om jag ska ha min Addison eller den..

• Izunia

Yllo den klänningen var inte alls min stil sa jag tycker naturligtvis Addison är mycket finare..

Victory den klänningen är ocksa fin och maffig, men den ser tvadelad ut och lite "plain"...Har du bestämt dig?

• Yllo

Det var den klänningn jag provade först.. när jag började leta klänning. Älskade helt enkelt släpet.. fast den jag provade var helvit. När jag senare var för att köpa klänning så var den redan såld och då hittade jag min Addison. Kan ändå inte glömma Bonnyn som jag provade först...

• Izunia

Yllo, du har redan köpt Addison eller?

• Yllo

Izunia
    Jepp det har jag, den hänger i garderoben. Vågade inte chansa att den också skulle bli såld... och det var innan jag visste att man faktiskt kunde köpa den mycket billigare på nätet...

• Victory

Fick svar från Princessa nu! de hade inte kvar den men kan ev. beställa hem och skicka till mig. Frågade vad det skulle kosta.

• Izunia

Victory kjolen sag bra ut. Är det avtagbara ringar?

Ska du betställa Dion-kopian direkt även om du beställer Jeraldine?
    Beräknad leverans 3-10 juni. När var bröllopet? För $85 leverans 27/5..
    Ska du ha med väska och sjal?

• Tiger72

Izunia

Var i skåne bor du?

Jag bor i Helsingborg.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S