• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Victory

Nä, jag tar och väntar på besked från Bridesave och Princessa (hon skulle ju kolla upp hur snabbt hon kunde få hem den). Sen får jag bestämma mig. Nu när jag har en på gång har jag mindre panik.

Jag har inte heller varit till närliggande städer och kollat (men i ärlighetens namn tror jag inte att de har något som duger nu när jag blivit kär i Jeraldine )

• Victory

Det som är bra är att jag i alla fall VET nu vad jag vill ha! Det är ju ett steg framåt i alla fall

• Izunia

ja det är ju tur!! Jag har inte riktigt fastnat för nagon annan klänning än den jag köpt! (som tur är...!)
    Skönt att ha det överstökat iaf!

• Yllo

Topaz - toppen att han kunde avsluta den sista auktionen tidigare.. Hur ska jag kunna ge mig till tåls i hela 3 veckor innan jag får mina fina tiaror?

Idag började jag gå in min korsett, min styvdotter fick hjälpa mig att snöra den då jag inte klarade av det själv. Jag var väldigt förvånad över hur snabbt hon hajade hur det gick till Sedan fick min kära gubbe hjälpa mig att snöra upp den när några timmar gått.. Har fått lära mig att man ska gå in den ett par timmar i gången och snöra den hårdare och hårdare och ha den längre och längre för varje gång... Ni kan säkert gissa att han svor en del över knuten hon knytit... och över att det var så många öglor som han inte fattade vad han skulle göra med

Victory - Kul att du bestämt dig för Jeraldine. Jag såg föresten en MS Dion på Blocket idag, men det är nog tyvärr förstor för dig, annars var det väldigt billig. Vill minnas att hon bara ville ha 3000 kr för den!!

• Izunia

maggie säljs inte i danmark vad jag vet..

Michelle är en av mina favoriter..

• Tiger72

Izunia

du vet inte pris på den?

• Izunia

faktiskt inte en aning... ska försöka leta upp det..

• Izunia

jag har aldrig vetat att det fanns en brudaffär där! Har du varit där förrut?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S