• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

Yllo

nej för tusan du kan inte byta ut Addison.

Min åsikt, jag tyckte inte allas om den (Bonny klänningen).

Izunia

Tråkigt med lokalen.

När boka ni fotgrafen? vi träffa dem på bröllopsmässan i malmö. Han verka super bra på det han gör. Men tyvärr är jag inte så förtjust i fotoalbumet och förstoringar. Jag vill ha riktiga kort, inte bilder som min mening (ser ut att vara utskrivna på vanlig skrivare).

• Yllo

Tiger

Jag älskar släpet på Bonnyn men tycker att resten av klänningen är lite tråkig. Älskar Addison speciellt framsidan.. Önskar att jag kunde ha fått Addison-klänningen med Bonny-släpet
    Men visst är Addison bättre. Försöker i alla fall intala mig det nu när jag bestämt mig för att inte längre sukta efter Bonnyn
    Sedan kommer nog tiarorna som Topaz fixat åt mig att passa bättre med min Addison... precis som slöjan som faktiskt är köpt för att matcha Addison och inte Bonnyn!

• Izunia

ja det kommer fler lokaler!

Yllo du gör rätt!!

Tiger, vi lyckades kommer överens med fotografen att fa bilder pa cd ocksa...

• Izunia

glömde säga att ni kan beställa vanliga foton genom honom antar jag!

• Tiger72

Izunia

vi fråga honom, man kunde få annan kvalite på pappret men det var ändå samma printbilder.

synd för han verka himla duktig och bra att med att göra.

• Izunia

hmm... Om ni pratar med honom igen kanske ni kan diskutera nen lösning som passar er bada?

Han verkar riktigt duktig och tar de typ av bilder vi gillar. Min m2b är amatörfotograf ocksa och är väldigt petig...!

Mäklaren sa att han kanske hade en super lokal pa G till oss....!! Hoppas att den blir ledig och hyran ok..

• Victory

Oj, nu har jag inte hunnit med!

Izunia: Tråkigt med lokalen, men det kommer fler!

Yllo: Jag tycker också att Addison är snyggare än Bonnyn. Tycker du har gjort ett bra val!

Angående fotograf finns det ju inte så mycket att välja på här i lilla Piteå . Men jag tror faktiskt att vi har hittat en fotograf som passar oss!

www.petrahall.se/

Tycker det är rätt fina bilder och hon verkar lätt att prata med. Min värsta mardröm är stela bilder i en ateljé i tillgjorda poser, huja! *ryser vid tanken*

• Victory

Den första bilden under "portfolio" är förresten den kyrkan vi ska gifta oss i!

• Izunia

ja fy för ateljébilder...mar daligt av tanken med melerad bakgrund...

Hon hade ju jättefina bilder! Du kan vara lugn!

• Ammo

Haft tv-pause, sett Prison brake..sååå bra!

Har fått bekräftelse på min klänning nu från Treschic. Det var några saker som fattades i ordern som jag behövde fylla i.
    Så inom en vecka får jag reda på lev datum. Vill ha den nu!! :)

Izunia, vilka fina bilder fotografen tagit! Ni kommer bli så vackra!

Yllo, tycker också att Addisson är finare än Bonnyn.

Det är ingen av er som bor i Sthlm va?
    jag tänkte mest på rekommendationer på fotograf.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S