• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Åh, phu, nu har jag beställt den..tror jag?!
    Jag gjorde allt rätt (tror jag) för de sa att jag lyckats.
    Men sen när jag efteråt gick in på mitt konto igen via Treschic för att kolla min order, så fanns där ingen??

Jag mailade dem nu för att fråga om de fått ordern?! Har ju ingen lust att knappa in allt med betalningen igen!

Hoppas jag lyckats!?

• Ammo

Fick bekräftelse mail från paypal att jag har en "order" där jag betalt in pengar till Treschic.
    Väntar på svar från Treschic nu att de fårr in ordern..

• Izunia

da har du nog klarat det! Grattis!

• Ammo

Tack, jag hoppas det!Nu är det bara den eviga väntan kvar tills man får den.

Känns som de flesta i denna tråd har det mesta klart nu, i alla fall när det gäller klänningar :)

• Izunia

jo jag beställde min klänning i maj förra aret.... Gifter mig i augisti i ar!

Var tvungen att passa pa..de hade 10% rabatt..sen fick jag reda pa att det var utgaende modell...Tur att jag köpte den!

• Ammo

Det är alltid bara att vara ute i god tid
    Mailade precis en fotograf som jag träffade på Hem & Villa mässan i höstas. Hoppas han kan maila lite bilder på vad han gjort mm. Han jobbade mycket med Tv4 och Svt så han bode vara bra.
    Men han har inga bilder på sin hemsida så jag vill ju veta hur duktig han är på att fota bröllop.

Har du bokat?

• Izunia

jag har precis bokat fotograf men ska nu boka även videograf. Har hittat en tänkbar!

Här kan du kolla lite bilder fran var fotograf:
    www.stolzphotography.se

• Yllo

Nu har jag diskuterat igenom hela klänningsgrejen med min blivande. Eftersom han redan snokat i "påsen" så vet han hur den ser ut, även om han inte sett den på mig, och vill att jag ska ha den. Tycker att jag är knäpp om jag beställer ytterligare en klänning fast samtidigt förstår han ju att jag vill vara så vacker som möjligt... Så därför har jag nu beslutat att Addison är vackrare än Bonnyn. Så där punkt slut! Kom ihåg det här nu Yllo. Du ska inte sukta efter den andra klänningen när du fått tag på en som är bättre

Izunia
    Tråkigt med lokalen, men du hittar säkert den rätta så småningom Grattis till fotografen! Det kan vara lite knepigt att få just den man vill ha, men du verkar ha lyckats

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S