• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Vad tråkigt Isabelle!! har oxå varit med om liknande saker ett flertal gånger, man blir jättebesviken och funderar på sitt eget värde i kompisarnas ögon.
    Men bra att du hade roligt iaf!!

Vi har värsta ångesten här.. vi gillade huset, men vet inte allsvad vi kan få i lånelöfte?? Tyvärr räknas ju inte min inkomst alls..

• Yllo

Usch vad tråkigt Izabelle! Klart att du ska få bestämma när det är du som fyller år.. Trist att dom inte kom.. och vad är det för kompis som ska sova hos dig och sedan sickar ett sms att hon kommer och hämtar sina saker följade morgon!! Jag upphör aldrig förvåna mig över hur folk kan bete sig.

Kul att ni gillade huset Karin, hoppas att ni kan få ett lånelöfte som gör att ni kan köpa huset. Vet inte exakt hur dom räknar i o med att du är mammaledig.. men jag håller tummarna för er!

Jessica hur gick det på er visning då? Gillade ni huset? Var det samma hus som Karin och Tomas var och tittade på? (hoppas inte).

Här har vi tagit det lungt hela dagen. Dottern är förkyld och känner sig väldigt hängig idag, själv känner jag mig lite slak jag med. Har precis slängt in en strutsfilé i ugnen. Har ingen aning om hur jag ska göra sådan mat. Vi har aldrig haft struts tidigare men jag har gjort den som en vanlig stek.. och så får vi se.. Däremot kommer B och ungarna att äta pommes till medan jag tar blomkål och broccoli.. Vill gärna gå ner lite i vikt och kanske få bort lite av magen innan bröllopet.

• Izunia

Ja det är sa trakigt..kan ju säga att den ena tjejen var min maid of honor...av de som stack nan annanstans tillhörde även min ena tärna...kul...

Vad spännande med husvisningar!! Blev det nat bra jessica? Hur blev det för er Karin?

• Izunia

Andi kom precis hem sa jag kommer att umgas med honom ikväll istället för datorn! ;)

Vi hörs kanske senare!

• Yllo

Oj, vad besviken och arg jag skulle vara på mina tärnor om det var jag som råkat ut för det du gjorde Hoppas att dom ber om ursäkt för sina tilltag.

Ha en riktigt härlig, supertrevlig och förhoppningsvis romantisk kväll med Andi! Hälsa från mig
    Vi hörs senare!

• Ammo

Hemma igen!
    Var och tittade på 3 hus men inget var av intresse,det bästa var i Spånga, superbra planlösning men en totalrenoverig behövdes vilket inte skrämmer oss, men det var en helt kass tomt, alldelles för liten...

Topaz, kul att ni gillade huset! Ni får ringa banken och höra i morgon!

tråkigt med dina kompisar Izunia:( Sa de inget när hon hämtade sina saker?

• BlueTopaz

Ammo: vilket hus tittade ni på??
    Vi såg ett i Sundby som vi gillade, ett gult.

Utan mig får vi nog lånelöfte för 2.000.000-2.100.000:- ngnting, så vi kan köpa för mellan 2.500.000- 2.700.000:- beroende på vad vi får för summa för trean. Undrar vverkligen var huset stannar på i pris!??

• Izunia

nä kompisen sa inget..hon var tyst och snabb..fragde om vi hade haft kul.."Ja jätte kul!" sa jag!

Men som en statement har jag inte fragat nan av dem VAR de gick eller HUR det haft det...
    JAG tänker inte fraga nat! Jag tänker inte vara otrevlig men jag är inte trevlig heller. Detta kändes riktigt taskigt!

Karin, tror ni att ni ska försöka fa huset?

• Ammo

Vi kollade på ett hus i Spånga Solhem, utpris var 2.400.000 nånting...Ett i Skälby och ett i Barkarby.

• BlueTopaz

aha oki, får jag ett jobb i höst (vilketjag iof måste!) så ska vi nog oxå titta på dyrare hus, men detta gillade vi verkligen "trots" lågt pris. Att slippa göra om kök och badrum är ju guld värt!!! och nästan ingen tomt, sååå skönt! samt liten yta att städa haha!

Jo vi ska buda på det, men över 2.500.000 går vi inte, så vi får det nog inte.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S