• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Förrästen svärmor visade mig chiffongslöjan hon håller på att göra till mig idag, såååå fin! Hon hade tom rundat till hörnen rejält så att den nästan är oval! VILKET JOBB!!! Hon hade tråcklat fast satinbands- kanten oxå helt perfekt. Tror det kommer bli jättebra!

Längtar till imorgon när vi ska titta på huset!! Känns typ perfekt för oss de närmaste 5-8 åren. =) Sedan har vi förhoppningsvis råd med ett lite finare hus i ett mer centralt område.

• Victory

Okej, dags för ett inlägg från mig:

Är mätt! Har sett på Melodifestivalen , druckit mousserande (för att testa brudskål) och ätit kladdkaka!! Sambon har åkt iväg för att jobba natt.

Vi har äntligen besämt catering! Det känns jättebra, de verkar rutinerade och låter oss göra så mycket vi själva vill!

Däremot vet jag inte vilket vin vi ska välja till middagen. Tycker om Spanska viner (t.ex. Rioja-viner och Pata Negra) men det är ju bra om det inte är för dyrt. Någon som har något bra tips? Och vitt vin?!! Har ni något bra tips?! Vi dricker aldrig vitt vin, så där är jag helt nollad!

• Victory

Jag är inget Carola-fan i vanliga fall, men hennes bidrag i melodofestivalen kändes bara sååå rätt till vårt bröllop, i lite lugnade tempo dock. Är jag töntig nu?!! Vet inte om sambon kommer att godkänna det, men jag fick iaf tårar i ögonen...

• Victory

Jaha, plötsligt är det bara jag här!'

Det blir nog en tidig kväll. Snurrar lite av allt mousserande vin...

• Yllo

Go kväll!
    Själv har jag inte sett melodifestivalen än. Vi ska se den i morgon istället. Var iväg på bio med ungarna.. såg Date movie. Jösses vad vi skrattade! Har väl aldrig skrattat så mycket åt en film tidigare.. tror inte någon i hela salongen kunde hålla sig allvarlig

Vita viner gillar jag, men jag brukar oftast gå efter flaskan (hur den ser ut alltså) Har noll koll på vad som är fint och inte när det gäller viner Vet om ett lite mouserande vitt vin som jag tycker är gott dock.. Kellergaist.

Izunia - undrar hur det kommer sig att hundar och katter har så otroligt långa fina namn när man ändå sedan kallar dom något helt annat *flinar glatt* Mammas Bella hette t.ex. Freckles Belleza.. BuSan hette ursprungligen Alandicats lill blue from heaven!! Kaze var döpt till Alandicats Mandora Kamikaze, Macke till Alandicats Mariscall Marco och Tamme till Alandicats Marsafal Tamlin. Bara Chocko och TuSan som inte hade långa fina krångliga namn Ja, jag älskar djur!!

• Yllo

Härligt att slöjan blir så fin Topaz! Ska bli kul att se den på bild när du får den

Ammo - Hoppas ni får det riktigt kul ikväll på 70-talsfesten. Ser även där fram emot att se bilderna

Du får också ha en jättetrevlig fest ikväll Izunia! Drick inte föööör mycket nu bara

Själv ska jag nog också ta och krama kudden snart... ska bara dricka upp mitt te som jag kokade åt mig samtidigt som jag fixade lite varm hostmedicin åt dottern (kanonförkyld igen *suck*)

Vi ses i morgon!

• Ammo

Oj oj oj, vilken kväll!!!!

Jag har aldrig skrattat så mycket på en fest i hela mitt liv!!!!!
    Den ena var värre utklädd än den andra.
    Och eftersom musiken bara var 70 tals musik så dansade ALLA som galningar, killar som normalt aldrig dansar stod och shaka hela natten lång.
    Denna fest kommer vi minnas i årtionden, så otroligt skoj!!!

Tog MASSOR med kort, men lägger ut några av dem här så ni får se
    groups.msn.com/jessicamartin2006/jagampmartin.msnw

• Ammo

Måste skicka nu, ska kolla på lite hus...om det går, jag är fräsh idag men inte Martin = tokbakis...

• BlueTopaz

Får se om vi ses i samma hus Jessica!
    Vi ska till mjölvägen 68 nu! ;)

• Izunia

god morgon...haha!! Shit vilken kväll!!!!

hade jätteroligt igar och drack nog alldeles för mkt men inga olyckor!!! :D

Är lite besviken pa nagra av mina bästa vänner.. Vi var 10st som skulle ga ut pa natten. 5 av oss ville till ett särskilt ställe i malmö. 3 andra brydde sig inte och 2 ville absolut inte dit vi ville...men kom igen...min födelsedag..far jag bestämma? Det blir ju kul bara vi är alla?!

Vi tog 2 taxis och vi akte dit jag ville...den andra bilen gjorde inte! När vi kom dit ringde de och fragade var vi var..."ja jag tror inte de flesta vill dit" svarar han....nähä...ni vet var vi är och det var gratis innan kl 01. Det var ju lite gnäll om pengar innan. Men det kostar ju var som!

Den ena av dem som inte ville dit skulle sova hos mig...Skickade sms att hon hämtar sina saker imorgon...
    I morse kl 09.30!! ringer dem! jag svarade inte först..

Jag blev bara saaaa besviken..När de fyller ar gar vi dit de vill..de var ju bara 2 som inte ville dit..:(
    Jag har inte ens fragat dem var de var eller om de haft kul...

oj vad jag fick spy galla nu! :) Behövde beklaga mig!

Karin, jag ska bvetala ringen pa mandag och sen tar det väl nagra dagar innan den kommer! Ahh spännande!!!!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S