• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

yllo, precis, jag haller med dig. Vi är inte satta pa denna jord för att dömma andra. Det är inte vart "jobb". Även de som begatt brott far nad om de vill ha den innan de dör. Därför kan vi bikta oss. Gud älskar alla oavsett. Därför ser jag ingen skillnad pa ras eller sexuell läggning. Fast denna traden handlar ju inte om det! :)
    Men alla gör/tror pa vad de själva vill!

Topaz, "Vi" är tränarna pa brukshundklubben! Jag ställer upp som agilityinstruktör. Det är roligt!

• Izunia

Jag vann ringen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ni kan aldrig gissa till vilket pris!???
    Lägsta...haha!!! sammanlagt med frakt och 18% kommission...4460kr!!! Den skulle kosta mig ca 12.000 kr att göra!!

• Yllo

Grattis Izunia!! Kul att du fick den till lägsta pris också

• 26maj2007

Grattis vad kul!

Nu har jag varit duktig. har gjort curry och kyckling röra till 25 bakpotais + jag har gjort lika mycket röra med bacon och svamp. Sen har jag gjort två citorn/daim tårtor. Kalas i morgon sonen fyller 1 år .

Så nu är det städning som gäller.

I morgon ska vi även åka och kolla festlokal till bröllopet och även kolla en annan kyrka som ligger nära festlokalen. Ska bli kul .

• Yllo

Nu är B ute och skrapar bort snön från verandataket Förhoppningsvis kommer det inte att komma in mer vatten nu.. men tyvärr så ligger det ett tjockt lager is ovanpå taket som han inte får bort

Izunia - Visst är det kul med agility. Tränade själv med mammas hund tidigare. Vi tränade båda två egentligen, men mamma hade svårt att springa med sin kropp så det var oftast jag som gjorde det. Samma sak när vi ställde ut Bella (hunden) då var det jag som fick gå med henne i ringen, mamma klarade inte av det. Gick bra för Bellan också (de få gångerna vi tävlade med henne innan hon blev för fet) kom 4:a av 100 hundar ena gången och vann andra gången Samma sak med katterna. Vi ställde ut dom ett par gånger. Första gången fick min älskling (Chocko var en burma) pris för "präktigaste tassarna" och kom 1:a i sin klass (orientaliska kastrater) mammas BuSan (blandning mellan tonkines och Russian Blue) gick det också bra för.. dock vann hon aldrig.. kom 2:a varje gång Vi ställde aldrig ut Kamikaze, Marco och Tamlin (siameser) men jag tror nog att dom hade placerat sig bra

Heter din raring Gucci på riktigt eller har han också ett sådant där långt och krångligt namn?

• Yllo

Oj Tiger vad det där lät gott!! *slurp* Citron/Dajm tårtor låter smarrigt.. kan man få receptet?

Föresten Tiger.. vad heter du på riktigt?

• Izunia

Tiger! Tack!! Om det inte vore för dig hade jag ju inte hittat ringen eller vetat om kaplans! :)

Ylva, Gucci är hans tilltalsnamn! Han heter egentligen Foxagardens Nat King Cole! hehe!

• Ammo

Hej Hopp, är omstylad till 70-tals hippie nu, ha ha
    Martin kompisar kom precis förbi på en fördrink, vi bor närmast festen så vi ska gå gemensamt.
    Ska ta en massa kort sen så ni får se hur roliga alla såg ut.

Grattis Izunia till ringen, vilket kap!

Bra att ni tog tag i verandan Yllo för säkerhets skull, man vet ju aldrig hur illa det kan bli..

Ha ha ha ha ha ha, nu km en kompis till, oj vilka byxor, tror jag kommer skratta ihäl mig ikväll

• Ammo

Ska vara lite social nu med dem snart kommer fler..

Hörs i morgon.

• BlueTopaz

Grattis Izunia!!! =)
    När får du ringen då??

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S