• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Såg nu att du hade lagt tin ett inlägg, helt rätt!!

Topaz, jag ska försöka göra mina bordsdekorationer själv. Ska köpa oasis och sen blommor på Hötorget. Ska så klart öva innan, med det borde ju inte vara så svårt?!
    Tänkte göra dessa dagen innan och ställa dit.

• Ammo

vad heter underkjol på eng? tänktr kolla lite om jag ev kommer behöva en annan än den jag (Martin syster) har.

• 26maj2007

klart du kan.

Min mamma gjorde jätte fina till min systers bröllop. har tyvärr inga bilder.

Hon hade små fyrkantiga glasfat. i mitten satt en extra stor mörkröd dansk ros. där hon stuckit i lite murgröna och extra rosblad alltså de gröna blanden. Det blev super fint.

• BlueTopaz

Det heter peticoat.

Jag hittade just oasis med krukor på nätet.. hmmm
    i får öva ihop Ammo ;) Måste ju kolla att de håller sig i drygt ca 2 dygn oxå!

• BlueTopaz

Så nu har jag köpt 12 st av varje, med frakt blev det 179kr. =)

• Ammo

Hjälp, har hittat silver band nu som jag vill köpa
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=8266391883#ShippingPayment
    Har registrerat mig så allt är grönt. Men jag vill ju ha fler än en, 6 st vill jag ha a´20 meter. Hur gör jag då?

• BlueTopaz

emaila säljaren att du vill ha så många så kan säljaren skicka en "faktura till ditt paypalkonto.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S