• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Vad köpte du för 70- tals kläder Ammo?

• Ammo

Kunde inte heller se dina hemmabilder Izunia.

Jag kommer gå in i kyrkan med min pappa det var vi båda överens om att vi skullegöra så. Vi vill inte ses innan så vi fotas efter.

Vi kommer heller inte ta ut någon kuvertavgift. Inget fel i det, men jag tycker det känns jätte fel för min del, har man inte råd så lånar man, väntar och sparar eller så får man anpassa bröllopet efter det man har råd med....
    Vet att många inte håller med mig och tycker att man kan ta betalt, men det är inte ett alternativ för oss. Vi betalar ändå var enda krona själva får inte hjälp från någon....

• Ammo

Jag fotade mig nyss för att visa er, men sen när jag skulle lägga in bilderna så råkade jag formatera om kortet så de försvann och nu orkar jag inte byta om igen. Så jag får fota i morgon så får ni se då Så jäkla fula kläder

Köpte en klänning i benvitt med resår i orange...svår att beskriva. Sen en orange stickad rund mössa, gigantiska bruna glasögon samt halsband,typ hippiestil, ler bara jag tänker tanken :)
    Martin har en par super tajta bruna utsvängda byxor men en gräslig skjorta som går i brunt, orange och gult i hemskt mönster.

• 26maj2007

Ammo

jag har exakt samma inställning som dig ang kuvertavgift.

Jag ska också gå in med min pappa då inte heller ska se varandra innan.

• Ammo

Det värsta är som du skrev Tiger, man kan ju knappt utrycka vad man anser i andra trådar(och jag gör det inte heller)..
    Lästa du tråden där hon skrev att man typ skulle förbli ogift om man inte tog ut avgift bla bla bla...??
    Bara att starta en sådan tråd är ju som upplagt för tjafs.

• BlueTopaz

Haha, ni kommer ju bli skitsnygga! ;)

Var ne hos floristen nedanför oss idag, de hade en helt fantastisk röd ros som hette blck magic (var vinröd). Den skimrade och var blank som siden! Men kostade ändå bara 45:-/ st

Fanjag vet inte hur jag ska göra med bordsdekorationer.. De är SVINDYRA men man vill ju ändå ha blommor på borden...

• BlueTopaz

Jag gillar inte heller kuveravgift men ibland kanske det är enda vägen till drömbröllopet??

Jag och Tomas ska fotas innan för jag vet att jag kommer gråta floder i kyrkan.. SÅ vi går in tillsammans.

• 26maj2007

Ammo

den tråden har jag kollat på många gånger. Men nu kunde jag inte hålla mig längre.

hon starta den efter par inlägg i en annan tård där vi var några som var helt inomt avgift.

Det är ju faktiskt gratis att gifta sig. så varför ska man då förbli ogift.

• 26maj2007

jag tror det kvittar hur man går in i kyrkan. Det är lika fint hur man än gör.

• BlueTopaz

Tror ni man kan göra egna bordsdekorationer med hötorgs-rosor och egna oasisbollar i kruka??

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S