• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Jag är här nu men har fullt upp... Får svara sen!

Vill åka till Kaplans jag med!

• Yllo

Majbruttan - JA, en sådan som Izunia föreslog skulle vara toppen

Topaz - Du får väl komma dit idag Jag far från jobbet om en stund.. Måste slinka in via min manikyrist först då min ena tummnagel spruckit.. kanske hon fixar den idag eller på måndag

• BlueTopaz

Måste ut på långprommis jag, får bli en annan dag iaf..
    Hoppas du hittar ngt du vill ha Ylva!

• Yllo

Ja, vi får fara dit någon annan dag och titta.. Jag har äntligen klurat ut vad jag vill ha.. så jag ska dit för att se om dom har stenar och vad dom tar för jobbet.. sedan ska jag till Gullmarsplan och kika vad som finns på pantbanken där och på Guldkejdan + vad guldkedjan tar för att göra ringen...

Ha det godis så hörs vi senare idag/kväll!

• Yllo

Nu har jag varit och letat.. Fanns underbara ringar på Kaplans.. men ingen som var i vår prisklass.. Skulle jag köpa den som Tiger länkade till och göra om den skulle prislappen hamna på 11000 kr!!
    Hittade dock en ring som jag skulle kunna tänka mig.. var bara lite stor och kanske lite för bred också.. prislappen var på 6600 kr så den var inte så farligt dyr.

Sedan var jag till Guldkedjan vid Gullmarsplan.. vet inte om det var jag eller.. men jag kunde inte få något konkret besked om vad det skulle kosta att göra ringen där *förvirrad* Det verkade nästan som om dom inte var speciellt sugna på att göra ringar där trots att dom sa att dom har egen verkstad och gör massor med ringar.. Frågade vad infattning skulle kosta.. och fick ett svävande svar på runt 100-lappen.. jamen vad blir det att kosta att göra en ring då?? det var tydligen svårt att svara på.. Hade jag stenar så skulle det går på ca 4000 kr att göra den.. Snacka om förvirrade svar! Nej, dom tyckte att jag skulle köpa en Shallins ring helt rakt av.. oavsett om den passade ihop med förlovningsringen eller inte.. tyckte också att jag skulle köpa en sådan där alliansring som jag inte vill ha Tror inte att jag kommer att gå dit mer. Tyckte det var för dålig service.

• Izunia

yllo, vad trakigt med sant bemötande!! Jag har ju inte fatt svar fran kaplans än sa jag kan ju inte buda...ska ringa dem nu..

• Izunia

Nu har jag ringt kaplans och ringer är perfekt!!! Tror att min förlovningsring bara maste ändras 0,1mm pa höjden.

Vad ska man lägga som maxbelopp?? Vad kan ringen vara värd?? Auktionen slutar 13 imorgon!!

• 26maj2007

Izunia

lägg lägsta bud.

sen får du ju kolla strax innan auktionen slutat om du behöver lägga nytt bud eller inte.

lycka till!

• BlueTopaz

Lycka till Izabelle!!

Vad ostar det att höja din förlovningsring?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S