• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • 26maj2007

Gud vad dyrt det är med hus där upper!!

• BlueTopaz

Det är ändå riktigt billigt!
    Vår trea på 73kvm kostar 2milj. i sundbyberg.

Utsidan var ju inte så rolig på huset, men vad tycker du om interiören, visst kan det funka för en familj på 4a med två små barn? Köket MÅSTE jag dock göra om, vgrar ha sådant kakel o skåpluckor...

• BlueTopaz

Och så måste väggarna inomhus målas om och huset måste målas o i ngn fin färg på usidan samt fixa verandan.

Skulle vara kul att se hur ni andra bor, ska nog lägga ut lite bilder på vår lgh!

• Ammo

Hej tjejer!
    Har tyvärr inte tid att vara här...martin och jag har "tomteverkstad", sitter med inbjudningskorten.....;)
    Får läsa ikapp allt i morgon!

• 26maj2007

Huset ser fint ut på bilderna. Har ni varit där och tittat?

kan hålla med att det behövs ny kakel i köket men luckerona tycker jag inte det är något fel på. Tror att luckorna kan vara riktigt snygga om man bara får annan kakel. Luckorna kommer inte till sin rätta med det som är där idag.

• 26maj2007

Ammo

har du fått något mail om klänningen inu?

• Izunia

Vi köpte en helt förfallen 5:a pa 8:e vaningen (längst upp), en hörnlägenhet pa 130m² förra vintern. Den har vi totalrenoverat och blev klara för ett ar sen. Nu är den underbar!

• Izunia

Huset verkar ju bra! Är det bara 79m²? vad är biarea?

Ska försöka lägga ut lite bilder..har manga pa datorn..

• BlueTopaz

Till höger om bilden finns länk till många fler bilder på huset. Biarean är 75kvm.

Fast GULA luckor.. blä, gillar inte gult..

Vi ska titta på huset på söndag.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S