• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • 26maj2007

Izunia

ja men även om du har guldet så kan du ha resterande som avbetalning

• Izunia

tiger, tror du jag kan köpa 12 stenar pa 0,04c lösa eller i en ring som jag sedan gör om?

• 26maj2007

Izunia

där kommer att vara en auktion nu den 11/3.

fatta jag det rätt så börjar auktionen kl 13 och håller bara på par timmar.

där är en alliansring med 13 briljanter på 0,48. Utropspris är 4200:-. lägsta bud man får lägga är 3700:-. ringen är värd 8200.

går tyvärr inte att lägga ut bild då det ska vara auktion.

Det är ju värt att lägga bud och se om man har tur till att få den till ett bra pris. har för mig att auktionerna bara är i två till tre timmar. så det är ju ganska stor chans att få den till lågt pris.

Yllo

den ringen som jag skrev om innan ligger på efterförsälning så den är inget man behöver buda på. utan bara att köpa.

de ringar jag köpte köpte jag på efterförsäljningen.

• 26maj2007

Yllo

totalt pris om man köper den ringen är 6844 + 80 kr frakt.

vi tog inget värderingsintyg. räcker att vi får det sen av den guldsmeden som ska göra våra ringar.

• Izunia

ok tack>! jag hittade inte det pa hemsidan.. men det var i en ring eller?

• 26maj2007

japp. ringen finns under kommande auktioner den auktionen som är den 11/3 kl 13.00.

välj smycken sen allianser. mitten på sidan.

valiten var TW VS

• 26maj2007

moderna heter den autionen

• Yllo

Tiger - Jag tittade själv på den där ringen.. stenarna är i rätt storlek och mängd.. Men 5.800 kr + arbete på 3.500-4.000 kr = 9.300 - 9.800 kr är ju mer än vad vi får betala för den där ringen som Bosse pratade om idag.. den med River-stenar... + att jag redan har över 20 gr guld att göra mig av med.

Har kollat upp nu.. River ligger över TW i kvalité.

• Yllo

Tiger - hur kan ringen blir att kosta 6844(frakt behöver man väl inte ha.. man kan väl gå och hämta ringen själv) när det står utropspris 5.800 kr?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S