Maria: men gud vad gullig du är!!!!! Tack så jätte- jätte mycket!! Har nog aldrig fått såmkt komplimanger för mina klädval tidigare! ;)
Jo, jag tror nästan du har rätt, den röda bollen känns rätt (det var en sådan jag från början tänkt mig) Jag vill bara ha en liten med champagnefärgade pärlor på tråd, bara för att plocka upp båda färgerna.
Den ljusa är fin men ändå inte riktigt jag plus att jag är besviken på "champagnefärgen" i vendelan. Den ska dock ändå finnas i tärnornas buketter.
Ja, precis så som electras izunia, ngt mindre dock annars orkar jag inte hålla runt den med mina minihänder. =)
Izunia: Vilken av de tre ringarna ska du ha, vad kostar den??
Hihhi, kul att du tyckte om skorna Ammo!! Tror du inte att du får användning för dem senare då?? Dom kan du ju helt klart ha till tex jeans eller sommarklänning. Eller tänker vi på samma skor, hur ser de ut?
Jag fyller 26 i juli och Tomas 31 i juni.
Jag fick inte fram ringen yllo.. Du kan högerklica på bilden av ringen du menar, välj egenskaper och så markerar du och kopierar länken (med ctrl+C) och klista in den här (ctrl+V).
Jag har ju redan köpt ring men denjag eg. ville ha och verkligen älskade kostade nästan 30.000:- på Kaplans (45 på andra butiker) så det var bara att glömma.. Jag älskar min ring men oroar mig lite för att den är för hög o kommer fastna i allt.. som du vet Ammo.. du har ju sett hur jag har den ibland för att "prova" hur den känns.. Men i värsta fall får jag väl lämna in den och göra om den likadan men lägre.. ska ändå minska storleken rejält.
Jag förstår att du har svårt att hitta 70-talskläder.. usch! Men kul med tema ändå!
Yllo: jag tror Bosse bara insett att du har rätt och skäms för hur han tjatar om pengar som inte ens är hans. Han tycker säkerligen att du eg är värd en så pass dyr ring! ;)
Idag hämtade jag ju tårtprover från chokladfabriken, de skulle ha gjort en tårtvariant med hallonmousse och färska hallon det var därför jag fick vänta med att hämta dem en vecka, men nej nej.. jag fick bara standardsortimentet i kartongen! Måste ringa imorgon och fråga om de bara gjorde ett misstag eller om de bara sket i det (jag ringde trots allt konditorn i morse o frågade om proverna var klara)... Sket de i det så lär jag ju knappas använda dem!! =(
Hoppas Cake & design är bättre nästa vecka! Men det tror jag faktiskt, hon håller öppet mkt längre bara för oss. =)