• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

yllo det är ju tva helt olika ringar. Gillar du vitt eller gult? bla eller vita stenar??

• Yllo

Jag har tänkt mig ringen i rött guld. Funderar lite på att blanda diamanter med aquamariner....

Vet att ringarna är olika.. gillar båda två

Reykjavik:en skulle jag i så fall vilja ha med både vita och blå diamanter.. fast inte runt hela ringen som på bilden.

Tiger - jag vet att länkarna inte fungerade.. skrev in vilka ringar det är istället så att ni kan titta själva.

• 26maj2007

synd att du inte vill ha
    1. Europa Exklusiv, Neapel

den är super fin.

• Yllo

Det var den jag ville ha från början, men efter bråket så vill jag inte ha den längre...

• BlueTopaz

Jag röstar oxå för neapel, den var jättelik min förlovningsring ;)

• BlueTopaz

Skit i bråket, det kommer du ändå ha glömt om 5år men ringen ska du ha resten av livet och Neapel var ju den du först föll för.

• Yllo

Ja du har rätt Topaz, den är lik din förlovningsring, fast större Stenarna är på 0,07 carat totalt nästan 0,50 carat!

Fick tips om att kontakta en guldsmed som heter Anders Fors för att göra vigselringen där.. kanske han kan göra den lite billigare än vad Smycka erbjuder *funderar*

• 26maj2007

Tveksamt att Anders Fors gör den billigare.

Jag kolla med honom om ringen Shilla från schalins. Priset blev det samma men kvaliten blev bättre både ring och stenar. sten kvaliten blev TW VS.

vad är det för stenkvalite idag på den ringen.

om du ska ha ringen billigare tror jag att du får vända dig till en mindre guldsmed.

Menar att Anders Fors tillhör ju lite av Designer.

• Izunia

ni som är proffs pa diamanter..Jag ska ju ha alliansen pa 0,48 carat. Dvs 12 stenar pa 0,04. Vilken kvalitet ska man ha??
    Hur skiljer sig priset?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S