• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • 26maj2007

hur gamla är ni andra?

själv är jag 28 och blivande blir 34.

• Ammo

Skönt att du verkar ha hittat din ring Izunia! Tycker den är jätte vacker!

Ha ha, 25 är ju ingen vuxen-ålder, jag fyller 29 i år (några dagar innan bröllopet 7 aug) blir jag tant då? ;)
    Brukar skoja med småbar, -här kommer tant Jessica
    Äh, man blir inte äldre än vad man gör sig..Är fortfarande barn i sinnet och tror alltid att jag kommer känna så.
    Men att gifta sig, det är vuxenpoäng det!:)

Åh, var på Scorett idag och tittade på skor idag, Topaz rekommenderade ett par där som skulle kunna passa mig.
    och det gör de verkligen, har tittat på dem innan och nu prövade jag dem idag, helt perfekta!!!
    Men de kostar 800 kr vilket jag tycker är aningen dyrt.Visst jämför man med vad bröllopsbutikerna tar (1200-2000 kr) så är det ju billigt, men jag tycker ändå 800 är mycket.....Men hon kollade upp lagret och det fanns nästan 100 par kvar på centrallagret i just st 39, så kände att jag avvaktar nog lite ändå.
    Min syster sa att det kommer komma ut mycket till sommaren nu, så det kanske är bra att vänta och hitta något billigare.
    Men de på Scorett är sååååå fiiiiina!!

• Ammo

Ska åka iväg och leta 70-tals kläder nu.
    Martins kompis (bestman) ska ha 30-års fest med 70-tals tema på lördag och vi har varken hittat kläder eller en present.
    Så Martin kommer hem och hämtar upp mig vilken sek som helst så ska vi ut och leta secondhandbutiker.
    Någon som har tips på present???

• bhelliom

Izunia:
    Vart har du köpt tiara 5 som du har bild på? Och vad kostade den? Är ju bara sååå vacker!

• Izunia

Ammo jag känner mig faktiskt väldigt ung..Jag omger mig med äldre vänner! :D

70-tals fest hade varit kul...Hade jag kommit pa det tidigare hade jag ocksa kunnat ha det pa lördag!

Mina skor kostade 700kr och det var värt varenda krona!!! Supernöjd! Och de gar faktiskt att använda även efter bröllopet!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S