• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Bröllopstokiig

jo det är sant creme behöver man inte räkna med så.

då blir det guld, silver och grönt.

Tack för hjälpen

• Bröllopstokiig

Tiger - Jag tror att jag skulle ha valt guld, silver och cream.. och haft lite grönt i bakgrunden. Vi kommer att ha blått, silver och vitt + grön murgröna som dekoration.. alltså lite grönt också

Izunia - Ja, Bosse ska bara betala sin kostym och min ring. Men han vill inte lägga ut så mycket pengar på min ring.. han skulle helst se att den inte kostar mer än max 1000 kr Vi ska i alla fall iväg tillsammans i dag och se om vi kan hitta en lite billigare ring.. för så som jag känner just nu så vill jag inte längre ha den ring jag valde igår. Fast jag letade också fram en liten broschyr igår om att han kan köpa ringen på avbetalning om han vill.... vi får se hur det blir.

• Bröllopstokiig

ja det är ju det både creme och görnt kommer ju med hur man än gör.

så då får det bli guld, silver och sen får vi se vad tärnan väljer för färg på klänningen.

• Bröllopstokiig

Ylva..helt ärligt tycker jag att du ska välja den ring du tycker om! Den ska sitta pa ditt finger länge.. Kostar den 2000 eller 10.000 sa far nog bosse halla ut! :D

• Bröllopstokiig

Så känner jag med.. men nu vill jag inte längre ha den där ringen.. kommer i så fall att förknippa den med grälet hela tiden
    Ska se om jag hittar något annat istället. Han föreslog t.o.m. att vi skulle köpa en slät vigselring åt mig nu och sedan byta ut den till en finare om något år.. men jag vill inte ha det så.. Jag vill bära min vigselring tills den dagen jag dör.. och inte byta ut den till en annan om något år eller så!

• Bröllopstokiig

Hej på er!

Känns som det gått evigheter sen vi hördes fast det bara var 2 dagar sen ;)
    Jag jobbade 15 timmar igår 09-24, phu, är helt död idag.Önskar jag kunde känna mig lika pigg som dig Izunia..Måste åka och jobba snart igen...

Vad hemskt att det runnit in vatten och is Yllo, hoppas verkligen ni räddade det mesta. Har ni lagat hålet nu?

Topaz, tycker din bukett verkar bli jättefin, men som sagt magkänslan måste va rätt.

Tiger, tror färgerna blir bra!
    Vi hat rosa och vitt tema men inslag av silver.

• Bröllopstokiig

Yllo

förstår dig. skulle absolut inte vilja byta ut ringen senare. Du hittar nog snart en.

Annars får du göra som vi andra köpa via kaplans. hade inte jag gjort det hade jag haldig kunnat få min dröm ring då den kostar 23500:-.

min ring blir dyr 8500:- enligt mig men det blir att snåla på något annant. Men vet inte vad. nu blev ju klänningen lite dyrare eftersom jag bytte klänning.

• Bröllopstokiig

Nej vi har inte lagat hålet... Känns så felt att försöka byta ut taget temporärt när vi ändå ska byta hela taket snart.. och i o med att det är ett plasttak så går det inte att laga bara just där.. kanske man kan fixa till något med tejp och plast... *funderar* men då måste snön bort först..

Föresten Izabelle.. fyller du år idag?? I så fall ett stort GRATTIS!!

• Bröllopstokiig

Tackar yllo!! Nu är jag medlem i de vuxnas värld! haha...Maste iväg till stan nu! Vi hörs sen!

• Bröllopstokiig

GRATTIS ISABELL!!!! Hur gammal blir du om du nu går in i vuxenvärlden? 30?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S