tittar in å hälsar på igen. har varit inne å tittat på din hemsida topaz. otroligt vacker klänning (har sett den på bild innan i en bröllopsklän min syrra skickade fr usa)å superläckra skor :). jag tror helheten med klänning, skor och smycken kommer bli super, du har lyckats hitta rätt tillbehör, de är vackra i sig, ackompanjerar samtidigt klänningens stil/känsla bra och passar både in i och lyfter helheten. dock måste jag erkänna att jag ej tror på den bukett du fr början tänkt till (även om den e sauperfin i sig - älskar vendela själv:). jag tror mer på en klassisk röd, rund bukett (fr början tyckte jag denna sorts buketter var ganska tråkiga men efter att ha pratat med min superduktiga florist insåg jag att till just min klänning o mina accessoirer är det just en sådan bukett som blir bäst). eftersom det händer mkt i din klänning/utsyrsel överlag tror jag det hade varit snyggt med en bukett som lugnar det hela lite, som är hel och ren i sin form och ja, färgen mörkrött (kanske 2-3 olika sorters röda rosor så blir buketten mer levande)hade bara varit så snyggt till din klänning. kontrasten mellan en klassisk röd bukett å din klänning/ dina skor skulle bara vara så läckert (det här engagerar mig sdå jag insett hur mkt rätt blommor gör för helheten). röda rosor lyfter, enl mig, fram det klassiska, färgstarka, tuffa och eleganta i din outfit. den vita buketten känns lite tam jmfrt med det övr tycker jag. men ja, detta var ju bara min lilla åsikt ;)