• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

snart ska jag springa iväg och kolla oscarsgalan!

• BlueTopaz

Seriöst, tror du det, vem skulle göra det??

• Yllo

Ja, jag kikade lite när jag var upp precis.. Såg du att tjejen hade vingar på sig som en älva??

• Izunia

jo eftersom vi ska ha baren i foajén sa sa faktiskt källarmästaren till oss att tänka pa det..hmmm..

Vet själv att vi fick nat band med säkerhetsnalar pa ett bröllop i australien...360 gäster..

• Yllo

Jag ska snart smita iväg och kika på CSI, sedan kommer jag tillbaka hit ner till datorn igen.

Hur 17 ska jag klara mig utan BT i morgon?

• BlueTopaz

PLANERAT DRIFTSAVBROTT
    Den 7 mars kommer Bröllopstorgets webbplats att vara nerstängd under hela dagen. Vi flyttar över vår tekniska utrustning till en säkrare driftsmiljö.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S