• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Ja gubben pa radgivningen var ganska osympatisk när vi kom..jaja smaflickor typ! Men när min parter sa att hon va 34 arig 3 barnsmamma med magistersexamen i kärnfysik blev han tyst!! haha...

Men han var väl bara realist när vi diskuterade ekonomin. Men efter vart enskilda ekonomimötet kändes allt bra! Ska boka tid med handläggare hos AF innan vi registrerar sa det inte blir nagra problem.. Alltsa...i princip behöver vi sälja ca 2 klänningar i manaden för att ga runt....det borde man väl klara??

• Izunia

Ammo vad kul att han hjälper till nu! :)

Vadda för silverband?
    Pratade igar pa BT träffen att vi maste "märka" vara gäster pa festen sa ingen "crashar" baren utifran! :)
    Det finns ju sana här elastiska guldiga snören..pa panduro..som folk kan knyta runt handleden.

• BlueTopaz

Jag ska nog tillbaka oxå Jessica, vill se blommorna ihop (vendelarosorna de hade satt redan i en bukett)
    Vill eg. gärna se kameleontrosen oxå.

Jag ska genast kolla silverband!

• BlueTopaz

Kul med hemlig bröllopsnatt!! =)

Jag hajjade aldrig att mötet handlade o starta eget idén, vad kul! Men hur fasen går ni ihop på bara 2 klänningar!!??

• Izunia

karin..inte riktigt ga ihop..men det borde täcka hyra, el och kanske liiiiten lön..det täcker ju inte alla utgifter man lagt ut..det är längre sikt! :)

Vilken bukett hade du annars tänkt dig?
    Tror jag ska ha vendelarosor med..

• Ammo

Så här tror jag att våra inbjudningskort mm kommer se ut. Har inte börjat med festprogram eller plaseringskort än.

Men det är silverbandet som kostar 10 kr per meter vilket blir 900 kr eftersom vi behöver minst 90 m.
    Så alla tips på vart jag kan hitta det billigare är välkommna!!!

• Izunia

Ammo jättefina!!!!!!!!!!!!!!

Samma stämpel som jag vill ha...Vet du om ni blir färdiga med era tackkort snart?? ;)

Ska kolla upp banden..

• Yllo

Sådär.. nu har jag kommit hem efter alla köer på vägarna. Var en stor trafikolycka som stoppade upp trafiken rejält. Fixat lite mat åt mig och hunnit prata med Bosse. Berättade om din bukett Karin och han tyckte det lät jättefint. Berättade också om hur de var på båda ställena vi var till och han tyckte inte att hon på Berzon lät trevlig... Nu har han gett sig iväg för att titta på ännu en saxofon.. Ville ha mig med, men ikväll vägrade jag. Känner att jag inte orkar fara iväg igen utan vill vara hemma och koppla av.

Izabelle - Ja, jag köpte läppglanset! Var jättefint, men dyrt *huga* men men ska man vara fin så Köpte också ett annat läppstift med förseglare som ska hålla i 8 timmar och som man kan sätta glanset över för extra lyster.

Ja, Jessica.. synd att du inte var med till den sista affären.. Där kan man snacka om service! Rosen vi såg var helt underbar och vi tänkte direkt på dig

Tiger - Kul att du känner att AD-klänningen är den rätta för dig. Måste erkänna att jag också tycker den är finast. Var det ok för dom att du avbeställde sjöjungfrun? Eller hade dom åsikter om det?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S