• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

3:an var snyggt oxå, men fans bara 60meter..

• BlueTopaz

Glömde ju säga att korten var jättefina Ammo, speciellt pappret!

• Izunia

är bara sa trött pa att knyta rosetter!! haha..inbjudan, placeringskort, festprogram..tackkort!

• Ammo

Tack Topaz.

Den första länken Izunia gav var mest lik, men det är inte riktigt samma. Var står bredden?
    De jag har idag 5 mm bredd, med et kan vara mellan 3-5 mm

• BlueTopaz

Det är tyvärr bara 4mm..

• BlueTopaz

jaha, då passar det ju =)

• Izunia

den sista länken jag gav var en stor rulle..Har du redan köpt mycket i den du har nu?

• Yllo

Yes!! Fått mail från Calligraphen idag. Faxade in korrekturet med ändringarna i fredags, men glömde förstås ordernr hemma så jag var inte säker på om dom kopplat ihop ändringarna med beställningen. Mailade till dom i helgen och bad dom återkomma om det strulat till sig.. Fick som sagt mail idag att dom kopplat ihop korrekturet med min beställning och att nästa korrektur redan var på väg Borde inte bli några fler ändringar.. så snart kan jag få mina inbjudningskort!!

Jessica - Hur mycket band har du redan? Om du bara köpt lite så kan du ju välja en lite annorlunda modell (fast fortfarande smalt silver) och beställa av den. Själv gillade jag den sista länken som Izabelle gav.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S