• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Den sista var bäst hitills!!!
    Hur bred är den? Hittar ju inte vart det står?!
    Nej jag köpte bara en meter för att testa lite olika.

• Izunia

det star inte hur bred. men en rulle är 20 m och de har mer! Dessutom rabatt pa frakt om man köper mer än 1 vara!

Frakt kostar ca 30kr för en rulle.

• BlueTopaz

Ammo, det blir ju nästan snyggare med ett vitt band med silverkanter (som det sista Izunia la in) Jag hittade inte bredden, men gissar på 3-4mm

• Ammo

Den var jätte fin!!!, men jag tror att den du beställt passar bättre till din klänning.(om den ser ut som på de bilderna du hade?!
    Du har mycket brodyr på klänningen och då tycker jag det är snyggare med en mer stilren bukett.

• Izunia

jag trodde den var matt silver i mitten..

• Yllo

Hmmmm... jag vet inte Karin.. jag tror nog att jag gillar den du hade med idag bättre... Visst är den här fin, men jag gillade det där med texasgräset.

• Izunia

karin länka dina buketter! :)

• BlueTopaz

Skönt att ni säger så, orkar inte ändra mig igen ;)

• Yllo

Undrar om jag ska ha silverband jag med runt festprogramen. Jag har iofs beställt silversnoddar (elastiska) med en liten rosett på.. men dom där banden är ju mycket finare

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S