• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

ja just det! Stängt imorogn....!! oh no!

• BlueTopaz

bandet är vitt i mitten med silverkanter, det står det. oops.. caps.
    kolal rubriken och i texten.

• Yllo

Jag tycker det är en smart idé att "märka" gästerna så att det inte blir några snyltgäster.. Vi ska ju ha bar till självkostnadspris efter middagen så vi behöver inte märka våra gäster.

Heter det föresten självkostnadspris när gästerna får betala för sina drinkar själv i en vanlig bar? Inget subventionerat med andra ord.. Vi har ju festen på en restaurang och inte någon festlokal där vi själva köper in spriten...

• Izunia

ja det star i texten.

Nu pyser jag...hörs senare!

• BlueTopaz

Yllo: jo, så heter det!
    CSI här med nu!

• Ammo

Ja, du har nog rätt.
    Skulle ju helst vilja ha det i helt silver...

• BlueTopaz

Kolla detta tips från en annan tråd angående vad man kan bjuda gästerna på i små askar:

2006-03-06 17:46 Nyckelpiga

Ett tips är att ge bort ngra frön/fröpåse på ngn blomma, som man sedan kan uppdra åt gästerna att försöka odla fram. Sedan kan brudparet utlova dunderfika till den som lyckats odla fram ex en solros - när de kommer på besök med exemplaret.

• Izunia

oh sa sur jag är!!! Galan visas pa DR2...vi har DR1 och TV2....aahhh!!!!!!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S