• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

oj glömde säga att jag nog betalade 150kr inkl frakt!!!

• bhelliom

Izunia:
    Vad!! Inte mer! Vilket kap
    Minns du vilken butik på Ebay du fann den?

• Yllo

Hej och godkväll på er!

Nu har vi varit och tittat på ringar igen. Jag föreslog att vi skulle ta en billigare ring.. en med mindre stenar.. men nu vill Bosse helt plöstligt inte lyssna på det öra utan han vill att jag ska ha den jag hittade igår. Expeditent tog t.o.m. fram en liknande ring fast med mindre stenar som han genast ratade. Snacka om att jag blir konfunderad!! Jag är fortfarande inte säker på om det är den ringen jag vill ha. Vet inte längre vad jag vill ha för ring. Ska fundera vidare så får vi se vad det blir. Var in och kikade på Kaplans idag, men hittade inget som jag gillade i ringväg.. Kanske för att jag inte vet vad jag letar efter. Ni ska se att det förmodligen slutar med att jag köper en helt vanlig slät ring för att jag inte vet vad jag vill ha

Bekräftade senaste korrekturet på inbjudningskorten idag så om två veckor dyker dom upp. I morgon ska jag sätta mig ner och göra en ordentlig gästlista med namn och adresser så att det blir lättare för mig när korten kommer att bara skriva adresserna.
    Funderar fortfarande på att ställa in bröllopet dock.. men idag har han verkligen försökt gottgöra sitt uppförande i går kväll.. så jag börjar vekna litegran *ler mjukt och lite försiktigt*

Jag känner mig nog lite gammal här i gänget. Jag är 35 och fyller 36 i höst, Bosse är nyss fyllda 42

• Victory

Yllo:
    Jag har också problem med att bestämma ring! Jag trodde inte att jag ville ha en "vanlig" alliansring med stenarna på rad utan något lite annorlunda. Men när vi tittade på ringar fastnade Daniel för precis en sådan! Och när jag nu har tänkt på det några veckor så känns det ganska bra. Det var ju dessutom en av de dyraste och han verkar beredd att betala det
    Men än känner jag mig inte säker utan vi väntar nog med att beställa.

• Yllo

Varför ska det vara så svårt att hitta en ring!! Jag vill inte ha en.... ska vi säga "vanlig" alliansring alltså en sådan här...
    www.kaplans.se butik/auktionsvaror/smycken/alliansringar och så nr 9 uppifrån.

• 26maj2007

hej

det är inte lätt att välja ring.

Första gången jag såg ringen på internet så kände jag direkt att detta är min ring.

Så jag har nog haft en himla tur som hitta min direkt.

Men sen var det bara att försöka att klura tu hur vi skulle få råd till den.

Så jag har ju Kaplans att tacka att vi får råd till den.

Yllo och Victory

Det är bara att leta på internet och gå till guldsmeder och kolla.

Lycka till!!

• Izunia

hej igen! Har ju varit lite upptagen med att dricka vin och äta bakelser! :)

Ja ringen...allians hade jag heller inte tänkt först..men det blir nog det nu.

Ylva, vilken ring vill du ha da?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S