Hej och godkväll på er!
Nu har vi varit och tittat på ringar igen. Jag föreslog att vi skulle ta en billigare ring.. en med mindre stenar.. men nu vill Bosse helt plöstligt inte lyssna på det öra utan han vill att jag ska ha den jag hittade igår. Expeditent tog t.o.m. fram en liknande ring fast med mindre stenar som han genast ratade. Snacka om att jag blir konfunderad!! Jag är fortfarande inte säker på om det är den ringen jag vill ha. Vet inte längre vad jag vill ha för ring. Ska fundera vidare så får vi se vad det blir. Var in och kikade på Kaplans idag, men hittade inget som jag gillade i ringväg.. Kanske för att jag inte vet vad jag letar efter. Ni ska se att det förmodligen slutar med att jag köper en helt vanlig slät ring för att jag inte vet vad jag vill ha
Bekräftade senaste korrekturet på inbjudningskorten idag så om två veckor dyker dom upp. I morgon ska jag sätta mig ner och göra en ordentlig gästlista med namn och adresser så att det blir lättare för mig när korten kommer att bara skriva adresserna.
Funderar fortfarande på att ställa in bröllopet dock.. men idag har han verkligen försökt gottgöra sitt uppförande i går kväll.. så jag börjar vekna litegran *ler mjukt och lite försiktigt*
Jag känner mig nog lite gammal här i gänget. Jag är 35 och fyller 36 i höst, Bosse är nyss fyllda 42