• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

De var också super snygga, men jag kan inte gå i så höga klackar får så ont i fötterna.

Ska krypa ner i sängen nu, GOD NATT!!

• BlueTopaz

Ah, som jag då.. önskar jag kunde gå i sådana!

Natti natt!
    Jag ska snart oxå nanna, hade dock EN HEL DEL inlägg att svara på efter en hel dag.. ;)

• Izunia

Topaz vad snygga skorna var! Speciellt den första länken..
    Men vilket pris...är sa bortskämd när det gäller skopriser..i australien betalade jag inte mer än 500kr för ett par riktigt snygga och kvalitativa pumps!! Tyckte nästan det var dyrt haha!!
    Skor i Polen är ju ocksa himla billiga!

• Ammo

Dumma, dumma, fick svar från dem som sålde silverbandet jag ville köpa, och de skickar inte till Sverige, bara USA och Kanada, suck, bara att leta vidare...:(
    Får väl ta något av de banden från ebay..

• Ammo

Har en hel del att ordna idag,fixa det sista med bilen(del saknades) jobba, leta 70-talskläder, besikta bilen, träffa min tärna så hon får sin klänning....

Vi ses ikväll!

• BlueTopaz

Men Ammo, du kan visst få banden, du använder dig istället bara av denna sight: www.shopthestates.com/ De packar om för en liten summa o skickar till sverige!

• 26maj2007

Topaz

De första skorna är super snygga!!

Det är nog ingen som kan se bilder under köp och sälj.

• Yllo

Topaz - Jag försökte högerklicka och infoga länken till ringen jag inte vill ha.. men det gick inte Därför skrev jag hela den där långa sökvägen...

Tror också att det blir perfekt med en liten rund röd bukett med champangefärgade pärlor på tråd

Idag har jag varit flitig. Har frostat ur frysen och städat köket. Har också ringt och bokat tid till en advokat för att prata äktenskapsförord och framtida testamente (behöver ju skriva ett nytt nu när jag gifter mig).

Jag vet inte alls vad jag vill ha för ring längre. Vill inte ha den där som jag föll för tidigare p g a att det blev sånt tjafs om den. Denna alltså.. http://www.vigselbutiken.se/es/navbar.asp#
    Hoppas länken funkar..
    Funderar lite på att ta en hel vanlig slät ring och så köpa en riktigt smal alliansring (typ den Izunia valt) och ha emellan ringarna. (det kanske blir tillräckligt billigt för Bosse *sarkastiskt* )

En annan jag tycker är jättefin är den här.. http://www.vigselbutiken.se/es/navbar.asp# fast inte med stenar runt hela..

• Yllo

Grrrr ingen av länkarna fungerade

Gå in under vigselringar och så är det..
    1. Europa Exklusiv, Neapel (den som jag ville ha innan bråket)
    2. Europa Exklusiv, Reykjavik (en annan som jag gillar, fast utan stenar runt hela, problemet med denna är att den inte fungerar att göra i en så rund ring som min förlovningsring är )

• 26maj2007

yllo

länkarna funkar inte.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S