• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Jag är här nu!!
    Det var så lungt när jag var här igår kväll så jag stängde ner, trodde inte ni skulle dyka in igen.

Topaz, jag kan vid 12.45 vid Åhlens.
    Ska du och jag åka tillsammans eller i varsin bil eller hade du tänkt åka t-bana eller buss?

• BlueTopaz

Jag HATAR biltullarna så jag åker nog t-banan el pendeln. (plus dyyyra park. kostnader)

• BlueTopaz

Undrade just var du var som du kanske förstod!? ;)

Måste duscha, brb!

• Ammo

Men jag kan ju ta bilen, jobbet betalar biltullarna och parkeringen. De vet ju inte att jag är där i privata ärenden idag ;)
    Så jag kan ju hämta upp dig och Leo, men det beror ju helt på om du har en barnstol som passar bak i min bil?
    (har inkopplad airbag fram)

• BlueTopaz

JAg har barnstol i bak vi har oxå airbag. Den finns i bilen här nere.

Ok, jag åker gärna bil! =) När kommer du då?

• BlueTopaz

(man kan koppla loss bara barnstolen och sätta den med bältena. ibland är vissa bilälten för korta och då kan jag ta med även basen.)

• Ammo

Ska jag komma 12.25?
    Vad hette gatan? Var det den som gick upp vid Garbo?

• BlueTopaz

Precis, mellan garbolängen och ica supermarket ska du upp. Kommer du från andra hållet ska du inte på Humblegatan, vi bor på på 29b, men stana vid porten som det står stort 29A på.
    I´ll be there =)

• BlueTopaz

in på humblegatan menar jag ju!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S