• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Jamen Topaz, då är det ju bra att jag har dig med i morgon.. jag vet inte ett smack om smink nu för tiden! Tidigare visste jag en del.. men inte nu längre. Däremot kan jag fortfarande lägga en fullständig festmake up på 15-20 min

Izunia - Vad är det för färg på nr 21? Ska kika på Lancoms star gloss i morgon.

• Izunia

Var hos en juvelerare igar...ÖHH!!!!

nä denna verkade inte ens bry sig att jag tänkt lägga kanske 20.000 pa en ring!

Jag fragade om engelbert allianser..och där de har de ringarna satt ett par och kollade..

Da svara hon snäsigt "Det är upptaget nu! Ni far komma tillbaka senare!"

jaja...kom tillbaka efter 15-20min..

En annan man i affären ganska otrevligt "det är fort upptaget..ni far komma senare!"

jag bara tittade pa honom..inte ens kunde han säga..tyvärr..ska kolla om de inte tittar pa just de ringarna...liksom.

Efter 45 min kom vi tillbaka 3:e gangen..

"nä..ni far komma tillbaka senare!!!" Ganska surt!

Da sa jag bara till min vännina! "Nä fy, här tänker inte jag spendera mina pengar!" ganska högt!

SERVICE!??? Detta är ingen kedja, utan egen butik...Borde de inte bry sig mer da? Hade jag varit 10 ar äldre eller gatt in med min mamma hade vi kanske fatt annan behandling!

• Izunia

yllo - 21 är vit/genomskinlig och lite glittrig! Känns underbar pa läpparna! Haller länge!

• BlueTopaz

Men fy Izabelle! Nej sin ring vill man ju verkligen ha schysst hjälp med när man ska ha den resten av livet!
    Kan du inte komma och hälsa på oss och samtidigt boka tid på Kaplans?

• Izunia

haha jo gärna! far se om jag hittar ett smidigt sätt da jag kan komma till sthlm..

• Yllo

Åhhhh... fy 17 för sådana försäljare! Jag skulle nog inte ha gått tillbaka den 3:e gången! Sådär ska man bara inte behandla kunderna. Vi besökte ofta en guldsmed i Skärholmen tidigare.. men efter att ha blivit otrevligt bemötta 2 ggr så har vi nu slutat gå dit. Jag hade köpte ett halsband på antikmässan som jag ville få veta om vi gett ett rimligt pris för eller inte.. Dom tittade på halsbandet och enda kommentaren var "Det där har ni inte köpt här".. Men hallå!! Vi hade precis sagt att vi köpt det på en antikmässa!!!
    Senare (samma dag) gick vi in via Smycka i Skärholmen och av någon anledning tar jag fram halsbandet och frågar dom.. Dom tar genast med sig halsbandet bak i butiken och kollar om stenarna är äkta diamanter och kollar karathalten, årsstämplen och all annan info dom kan luska ut på kort varsel! Supernöjda med servicen så har vi nu bytt guldsmed och går bara till Smycka Det är sådan service man vill ha! Inte att bli avsnäst och tillsagt att återkomma!
    Nej, jag skulle gå till en annan om jag var du!

• Yllo

Nu måste jag nog ta natti natti om jag ska orka upp i morgon!

Sov gott så hörs vi senare.

Kram

• BlueTopaz

Åh.. jag ska ju till bernzons, men vilka mer ska man besöka, finnsju en hel uppsjö och många rekommendationer..
    Jag vill ju bara ha ngn till rimligt pris som kan hitta en champagnefärgad blomma åt mig!

• BlueTopaz

Sittr och tittar på oscars iaf.. måste iaf se när kändisarna anländer ;)

När sänds reprisen på hela galan??

Hoppas du tittar in snart och kollar de ev. palnerna för imorgon Jessica! ;)

Natti natt!! =)

• Izunia

Gissa vem som somnade igar!!!??? haha...det enda jag sag var bröderna Wilson... Kunde inte halla ögonen öppna.. jag som normalt sitter uppe länge..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S