• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Ja, tjejjerna ska hjälpa mig välja florist och bukett!

• Izunia

ohh!! Vilken florist lutar det at? eller ska ni pa stan? Brenzon är väl ganska kända va?

• BlueTopaz

Vi ska till bernzons =) Och troligen två till som jag fått tips om här på BT.
    Jag ska ju även ha bildekoration och blommor till hela brudföljet.

• Izunia

ohh vad kul...har du bilder pa hur du vill att det ska se ut? Leta nu upp en champangefärgad blomma!!!!

• Yllo

Sorry.. var tvungen att ge mig iväg till Gustafsberg med Bosse och titta på en sax. Han ville ha mig med..

Jag slutar kl 12 i morgon så när som helst efter det Låter fint med fika medan du matar Leo!

Var ska vi träffas?

Izabelle - helt underbar frisyr med tiaran! Sparade ner länken med frisyrer och ska kika om jag hittar flera fina frisyer att välja mellan.. Börjar få en fin samling nu att välja mellan

• Yllo

Oscarsgalan hade varit kul att se.. men jag kommer aldrig att orka se den och sedan stiga upp i morgon bitti Får nog nöja mig med att titta på bilderna i tidningen istället.

• Izunia

Jag blev bara sa paff när jag sag MIN tiara! haha! :)

• BlueTopaz

Vänta ska kolla upp rutten för imorgon så kan jag komma på ett bra ställe!

• BlueTopaz

Vi kan väl ses vid stora ingåengen till Åhléns (där vid parfymerna) och fika på Åhléns och så kan vi åka i samlad trupp till st eriksplan och bernzons sedan?

• BlueTopaz

12.45 typ blir det bra?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S