• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

Yllo

vad jobbigt hoppas det går över fort.

• Izunia

yllo det är ju inte bra... hoppas du blir bättre snart..

Ska pa bio snart med min maid of honor!

• Yllo

Tiger - tack för din omtanke.. Det går nog över bara jag lungnar ner mig lite.. Har stressat för mycket och får betala priset nu. Fast nu har jag alla stora bitar på plats så det är bara lite småpyssel kvar som kan vänta tills det närmar sig.

* skicka in hindersprövningen
    * skriva adresser på inbjudningskorten
    * lite smått som skall köpas in till bordsdekorationen.
    * Planera hur borden ska stå och hur många (det kan jag inte göra förrän alla osat).
    * Köpa skor och strumpor åt gubben och kläder till lillgrabben.
    * RINGEN
    * Ringa och dubbelkolla allt strax före bröllopet, att allt är bokat och klart.

• Yllo

Tack du med Izunia

Vad ska ni se för film? Skulle vara kul att gå på bio ikväll, men vi ska skjutsa hem Freddan till sin mamma ikväll Saknar honon redan trots att han ännu inte åkt...

• Izunia

Derailed tror jag att den heter. Har inte en aning om vad den handlar om! Med Jennifer Aniston!

Nä nu maste jag rusa ut genom dörren! TRevlig kväll!

• Yllo

Hoppas du får en trevlig kväll Izunia så hörs vi i morgon

måste själv gå nu.. ska fixa middag åt familjen (värma fisksoppan) och sedan är det dags att säga hejdå på 1 vecka till Freddan.

• Izunia

Tack ylva!
    Filmen var skitbra!!! Den maste ni se. Mycket sorglig ocksa..

• BlueTopaz

Hej tjejjer... Fick för mig att jag skulle göra ultrablonda (ty åt vit-hållet) i mitt redan ljusblond hår.. det gick INTE bra!! Jag är nog mer ät ljus morot.. Hur kan ett hår som inte ens innehåller röda pigment bli gul- oranget!???? Och dessutom skulle man kunna slinga utan folie och hätta då gfärgen inte färgade av sig på andra slingor hette det, jo hej du! Jag är helt fläckig!!
    Jag måste gå till frisören direkt imorgon och förmodligen måste de klippa av det en hel del oc färga det ljusbrunt för att dölja...
    Visserligen har jag varit blond hela livet o är jäkligt trött på det, men jag vill inte gärna vara brunett på mitt bröllop! Det lär ju aldrig gå att slinga ett ljusbrunt hår till ljusblont igen stegvis under 5mån, det borde ju bli gul/ röda slingor då??
    HJÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!

• BlueTopaz

Jag skulle alltså göra vit-blonda slingor.. Kan inte stava.

• Victory

BlueTopaz:

Åhh, det är ju precis det man inte vill ska hända några månader före bröllopet!! Jag funderar själv på att ljusa upp mitt hår lite, men min frisör sa åt mig att vänta till någon vecka innan bröllopet. Men tänk om det inte blir bra då??! Hinner man reparera det en vecka före bröllopet??!! Suck, kanske bättre att ha den färg jag har nu (brunrött).

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S