• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Victory

Izunia: Tack, Tack! Daniel ska bjuda ut mig på middag ikväll!

Superfin klänning, Tiger!

Ammo:
    Jag tror han har ändrat så att man inte ska behöva skriva in sin e-mail. Ska kolla det...

• Victory

Aha! Nu förstår jag problemet! Han tog bort raden där man fyller i e-mail men meddelandet godtas inte om man inte fyller i det! Måste be honom att ändra det!

• Izunia

Kan ni inte hjälpa mig med förslag tjejer?? Jag kan ju inte ens komma pa vad jag önksar mig i födelsedagspresent...haha! Brukar ju inte vara sa svart...

• Tiger72

Tack!

jag är super nöjd! tycker inte att bilden gör klänninen rättvis. den är mycket mer romantisk och vackrare i verkligheten. med pärlor och silvertrådar.

• Victory

Så, nu funkar gästboken!

Nu ska jag gå och göra min vacker till kvällen!!

• Yllo

Grattis Victoria!

Lycka till med tomteverkstaden Ammo, det kommer säkert att bli jättefina kort

Usch vad papper är dyrt... Jag hade funderingar på att köpa pappret till inlagorna på Panduro, men dom skulle ha 3 kr st och jag fick dem för 2 kr st via Calligraphen.. Gissa vilka jag valde?!

Jättefin hemsida Victoria! Du måste säga det till din blivande också.. Hoppas du får en jättetrevlig kväll!

Izunia - Jag har inga bra förslag på present, brukar själv ha samma problem när jag fyller år. Bosse brukar ändå alltid hitta på något åt mig.. oftast ett smycke då han vet att jag är galen i smycken
    Nu senaste julen fick jag ju ett armband i vitt guld och auqamariner + örhängen (dom jag ska ha på bröllopet) och för 2 år sedan fick jag halsbandet till födelsedangen

• Yllo

Tiger - Helt underbar klänning! Du kommer att bli så vacker i den!

• Izunia

Yllo, antingen skulle han skicka mig en present eller sa skulle jag fa välja nat när han kommer hem. Tror det är bäst om jag väljer!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S