• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Vad sägs om att önska sig sexiga underkläder som du kan ha på bröllopsresan sen?

• Yllo

Det kanske är bäst om du väljer.. Själv låter jag gärna Bosse välja, han har en ruggit bra smak när det gäller smycken (om jag bortser från hans planer med min vigselring förstås ) Vi har dock helt olika smak när det gäller kläder så när något sådant ska införskaffas då är det jag som väljer, med lite smakråd från honom.. typ hur det sitter på alltså

• Izunia

nja.. Jag vill ju ha nat som jag kan använda nu!

• BlueTopaz

Skitsnygg klänning tiger!! Verkligen! Du har ingen bild med dig i den då??

Grattis Victoria, hoppas du får jättekul och mysigt ikväll!!

• Yllo

Hmmmmm... ett smycke, en bra bok, en snygg topp, sexiga underkläder.... vet inte riktigt vad du tycker om.. Böcker och smyckten går alltid hem hos mig.. bara det är rätt bok (brukar ge Bosse en lista på böcker jag önskar mig.. filmer funkar också bra för mig.

• BlueTopaz

Izunia: Kanske ngr fina smycken från pilgrim? Eller en personal shopper på Åhléns eller NK???

• Yllo

Victory - Du kan tro att Bosse kikade konstigt på mig när jag var inne på er hemsida och sa åt honom att det nu är 91 dagar 4 timmar, 5 min och 10 sek kvar till vårt bröllop Vi gifter ju oss precis samtidigt du och jag.. kl 15

• Izunia

Karin tyvärr finns inga sana pa Ahlens (och NK finns inte här längre) här nere....

Pilgrim funkar alltid. Fick ju julklapp. han valde alldeles själv!! Och stolt är han!

• Tiger72

BlueTopaz

Tack!

Nej, kommer att ta bilder på den när jag ska och prova den i maj då det är rätt storlek. den jag prova var i 36 och jag behöver en 34 som de kommer att sy in lite och lägga upp.

är lite tråkigt för på bilden 5302 ser det ut som där inte är något släp men det är där. tittar man klänning 5301 som är på sista sidan så är det lika (långt) släp.

www.sarah-danielle-bridalwear.com/eu_en/collection.php&totlines=-1&disc=

• Yllo

Nu sitter vi här sida vid sida framför varsin dator.. jag på BT och Bosse på Blocket.. han har precis ringt på en ny saxofon *suck*
    Jag somnade snäll idag vis 14-tiden och sov ända till ungefär 18. Har haft en väldigt dålig vecka annars med mycket yrsel och vinglighet.. känner mig nästan berusad

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S